Min dagliga morgonrutin
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina finisar, hoppas ni alla har haft en fin start på veckan och mår bra! Jag mår hur bra som helst och haft en bra start på veckan. Jag startade min morgon på bästa sätt idag. Men jag tänkte berätta om min dagliga morgon rutin för er: 
 
Jag startar min morgon med alltid att sätta igång kaffekokare, sedan brukar jag bädda min säng och ta en dusch under tiden kaffet blir klart. Sedan brukar jag köra min dagliga hudvårdsrutin, ni kan läsa mer om min hudvårdsrutin här. Men sedan brukar jag dricka mina dagliga vitaminer som jag dricker varje morgon och allt jag tar kommer från protein.se. Sedan så brukar jag dricka mitt kaffe och jag brukar ha oatly ikaffe i mitt kaffe och det är så mycket godare med havremjölk i kaffet. Men sedan efter kaffet brukar jag sminka mig. Jag brukar ha en ganska vanliga sminkning. Jag kommer berätta mer om min sminkrutin i ett annat inlägg. Sedan är jag klar och brukar dra till jobbet efter det. 
 
Men så ser min dagliga morgonrutin ut, hur ser er ut?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?