“Autumn colors remind us we are all one dancing in the wind.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en fin vecka hittills. Det har varit ganska tyst här på bloggen dessa dagarna, men har faktiskt inte alls varit motiverad till att blogga något alls dessa dagarna, behöver vila. Eftersom jag har jobbat för mycket dessa veckorna. Men jag tänkte berätta om min måndag, tisdag, onsdag & torsdag. 
 
Måndag: I måndags så skulle jag egentligen varit ledig men jobbade från 16 och skit vad trött jag har varit sedan flera veckor tillbaka. Jag har verkligen jobbat för mycket men just nu så måste jag verkligen vila ut. Men ska sluta klaga och berätta om min dag för er. Men jag startade min måndag med att dricka kaffe och starta min dag. Jag var extremt trött i måndags och drack en massa kaffe och började känna mig piggare efter kopp 4. Men sedan så duschade jag och gjorde vid mig och sminkade mig. Jag spelade lite PS4 och satte även igång ett par Gossip Girl avsnitt. Men sedan skulle jag till jobbet. Och jag hade en del att göra på jobbet! Tiden gick fort, vilket var så jävla skönt. Men jag slutade kl 20 och när jag kom hem så satte jag igång en film! Sedan somnade jag ganska tidigt i måndags. 
 
Tisdag: I tisdags så vaknade jag kl 9 och startade dagen med att ta en lång dusch & drack kaffe. Jag jobbade bara timmar i tisdags, vilket också var skönt och då fick jag även reda på av min chef att jag är ledig på söndag. Det är jag sällan och det ska bli så skönt. Men jag hade en del att göra på jobbet och det var rätt skönt eftersom jag hade extrem pms och ville egentligen bara hem men efter jobbet så skulle jag på bio och se Jokern och ni vet vad jag tyckte om film. Jag har gjort en recension om filmen, som ni kan läsa här. Men sedan när jag kom hem så var jag extremt trött, men jag snackade med en vän i flera timmar och somnade runt 4 på morgonen. 
 
Onsdag: Igår så vaknade jag kl 8, vilket betyder att jag sov i 4 timmar och jag var inte alls sugen på att jobba. Men då drack jag 3 koppar kaffe och vaknade upp på riktigt. Men sedan så skulle jag bara fixa mig inför jobbet och sedan så stack jag till jobbet. Jag jobbade hela dagen igår och hade något att göra hela dagen. Det är så skönt när jag hela tiden har något att göra. Sedan så slutade jag och äntligen skulle jag hem. Det är den bästa känslan som finns! När jag kom hem så satte jag igång ett par avsnitt av Gossip Girl. Men sedan så satte jag på mig en sheet-mask. Och sedan skulle jag bara sova, var så trött ju från natten innan. Hade inte sovit något. Somnade ganska snabbt efter det, kl var nog 23. 

Torsdag: Idag vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att fixa mig inför dagen. Tvätta mitt ansikte som jag brukar göra, föresten så kommer ett inlägg om vilka produkter som jag använder till min hudvård. Inlägget kommer i helgen. Men sedan så spelade jag lite Sekiro och ja, jag är fast på sista bossen fortfarande. Och efter det så gjorde jag mig en kopp kaffe. Jag hade ledigt på förmiddagen, vilket var skönt. Men sedan så åkte jag till Väla för att kolla runt lite, gick in på Kicks och köpte en sak från Mac, nämligen en fin primer. Behövde en ny och lite bättre. Gick även över till EH och provade deras nya pumpalatte, så sjukt god. Sedan kom jag till jobbet och hade fullt upp tills jag slutade. Jag kom hem för ca 2 timmar sedan och hittills har jag bara tvättat håret och tittat på youtube. Njutit av kvällen bara, även hunnit äta lite också. Men nu ska jag försöka lägga mig, ska upp tidigt imorgon. Vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?