“Because we all need to believe in movies, sometimes.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft en bra start på veckan för det har jag. Hoppas ni alla har haft en bra start på veckan hittills. Jag vill först be om ursäkt för min dåliga uppdatering, har haft det fullt upp denna veckan. Men tänkte berätta om min måndag, tisdag och onsdag. 
 
Måndag: I måndags var jag ledig och då så började jag dagen med att göra en kopp kaffe. Som jag brukar göra varje dag och sedan så drack jag mitt kaffe till det sista avsnittet av GOT. Ni vet redan hur det avsnittet slutar och att jag blev sjukt besviken på hela 8:e säsongen. Ni kan läsa mer vad jag tycker om säsongen här. Men sedan så spelade jag lite God of War och det gick sjukt bra för mig, så glad att jag äntligen börja spela på mitt PS4. Men sedan skulle jag på bio och jag tittade på John Wick 3 och filmen var så bra. Kommer göra en recension om filmen under kvällen eller imorgon. När jag kom hem så skulle jag sova och somnade kl 23.30. 
 
Tisdag: Igår så vaknade jag kl 8.30 och startade dagen med att fixa mitt rum och tog en lång dusch och sedan gjorde jag kaffe. Igår så jobbade jag mellan kl 16-20 och hade en del att göra på jobbet. När jag kom hem så spelade jag lite God of War. Och så bokade jag min flygresa till Mostar. Detta året kommer jag åka från Köpenhamn till Split. Och kommer vara bort i två veckor i Augusti. Men igår somnade jag kl 01 och hade lite svårt att somna på kvällen. 
 
Onsdag: Idag vaknade jag kl 9 och startade dagen med att ta en kort dusch. Jag gjorde även en kopp kaffe och sedan skulle jag till jobbet kl 11 och hade en del att göra på jobbet idag. Vilket var skönt för då går tiden fortare. Jag kom hem kl 21 och nu sitter jag och lyssnar på en podcast och ska duscha snart och sedan ska jag sova. Är så sjukt trött och ska försöka sova lite mer inatt. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?