Sammanfattning: Game of Thrones (Säsong 8)
Publicerat den

 
Då var man klar med serien Game of Thrones och skit vad besviken jag blev på finalen. Detta var det sämsta avsnittet ever, fan vad besviken jag blev. Ska jag vara helt ärlig så tror jag inte de behövde göra en säsong 8. Förr denna kändes så dålig. Jag gillade första och femte avsnittet mest men annars så vad alla andra avsnitten sjukt dåliga. Men tänkte berätta om säsongens handling. Säsongen börjar med att Daenerys och Jon anländer till Winterfell. Jon får reda på att han är en Targaryen. Jag blev helt chockad när jag fick höra det. Men sedan får man se en helt annan Cersei Lannister, vilket jag inte gillar. Hon är gravid och hela tiden arg för allt. Inte konstigt eftersom hon har förlorat alla hon älskar och pushar bort Jaime, tyckte så synd om honom. Men under säsongen vill Daenerys ta tronen. Vilket jag stör mig på så mycket. Men vi ska inte snacka om avsnitt 5 då hon inte orkar vara snäll längre så hon förstör hela Kings Landing. Det var nog det bästa avsnittet på hela säsongen. 
 
Jag tyckte denna säsongen var en sjukt besvikelse. Vi ska ite ens snacka om det sista avsnittet, så sjukt dåligt det var. Det var en sjuk besvikelse, det enda positiva i hela avsnittet var när Jon Snow dödade Daenerys Targaryen. Men jag måste erkänna att jag grät när jag sog sista avsnittet efter scenen då Tyrion hittade sina bror Jaime och sin syster Cersei. Den scenen var så jobbig att titta på. Om jag ska sammanfatta hela säsongen, så missar ni inte så mycket. Men jaja, kan säga att jag är sjukt besviken på denna säsongen. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?