Vårlistan ♡
Publicerat den

När jag skrev inlägget om fem saker jag gillar med våren så nämnde jag också att det kommer fler inlägg med temat vår. Här är nummer två i kategorin. Nämligen en vårlista! ♥
 
 
1. Hur såg ditt liv ut förra våren? Jag jobbade en del och gick på viktväktarna och tränade en del. 
 
2. Hur hoppas du att våren blir i år? Fint väder och sitta på några uteserveringar. 
 
3. Hur hoppas du ditt liv kommer se ut nästa vår? Helst vill jag bo i en lägenhet. Och kanske åka till London på våren. Jag älskar att besöka storstäder på våren. 
 
4. Har du några särskilda vårprojekt på g? Inte just nu, bara jobba och planera sommaren. 
 
5. Vad önskar du dig i vår? Vädret och nya kläder. 
 
6. Föredrar du våren eller hösten? Jag tycker våren är mysig med jag älskar hösten. Min favorit årstid. 
 
7. Vem/vad är din vårförälskelse? Jag älskar känslan av varmt väder och att gå utan jacka. 
 
8. Har du redan några sommarplaner? I början av juni ska jag åka till Grekland med familj och i augusti åker jag till Paris med min mamma. 
 
9. Någon resa planerad till sommaren? Till sommaren kommer jag besöka Grekland & Frankrike. 
 
10. Vilka städer vill du besöka till sommaren? Jag vill helst besöka Göteborg och Stockholm. Ska även besöka Paris i augusti. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?