5 SAKER JAG ÄLSKAR MED VÅREN.
Publicerat den

Vi har haft så fint väder här i Sverige den senaste veckan och varför inte fira det med en vårlista. Jag älskar våren, en av mina favorit årstider. Varför inte blogga lite om våren. Men nu kikar vi på mina vårfavvisar ♡
 
 
1. Uteserveringarna - För mig är det första vårtecknet när caféer ställer ut stolar med en filt hängande på ryggstödet så de tappra kan sitta ute mot en solvägg. Så mysigt att kunna käka/fika ute. 
 
2. Vårdoften - Lite kontigt kanske, men jag älskar doften av blommor och gräs på våren. 
 
3. Årets första glass utomhus - Jag är ju en sån som tycker glass ska ätas enbart när det är varmt. 
 
4. Vårmodet - Behöver säga något mer än ljusa färger. Jag älskar vårmode. 
 
5. Ljuset - Såklart den måste vara med, jag som är så otroligt påverkad av ljus/mörker. Allt blir lättare när det är ljust och varmare. Att komma upp på morgonen, att ha energi efter kl 16, att hitta på saker. Dessutom är det så vackert kvällsljus på våren.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?