Just give me a cup of coffee and I will be fine.
Publicerat den

 
God morgon på er mina finisar! Hoppas ni alla har haft en bra start på veckan, jag startade min med ass mycket tvätt. 2 hela korgar, men det blev bara så mycket eftersom mitt rum är färdig städat och hade massa höst/vinter kläder som skulle tvättas. Sedan gjorde jag en sjukt god lunch med fläskfile, tomater, milda & pasta. Det blev jätte gott. Jag hann även plugga i ett tag, vilket var skönt faktiskt. Mitt första prov är om 20 dagar. Tror det kommer bli bra denna gången. Men sedan på kvällen tränade jag boxning och herregud vilken träningsvärk jag har just nu. Men sedan gjorde jag även en sjukt god efterrätt till familjen, inlägget kan ni se här. De uppskade det och tyckte den var jätte god. Sedan somnade jag runt midnatt men vaknade 2 timmar senare av min ångest och sedan har jag även huvudvärk och sjukt ont i magen. Tog en sömntablett och trodde det skulle hjälpa. Men sov i typ 2 timmar och har varit vaken. Nu dricker jag kaffe och tittar på en serie och ska plugga matte nu. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?