BACK ON TRACK 🍁
Publicerat den

Hej pÄ er mina fina lÀsare, hoppas ni alla mÄr bra och har haft en fin och mysig höst hittills. För det har jag, Àlskar fan hösten. SÄ mysigt! Massa te, filmer, serier och varm choklad. Jag startade min höst med att fixa i min lÀgenhet och organisera lite. Och min kille och jag har Àntligen bestÀmt datum för vÄrt bröllop. Det blir nÀsta Är iallafall. Men tÀnkte berÀtta mer för er hur mina veckor har varit nu i September och Oktober.  
 
(null)
 
Sebtember: I September hÀnde det en hel del kan man sÀga, men jÀvlar vad tiden gick fort assÄ. Jag har mÄtt sÄ fruktansvÀrt dÄligt under dessa veckorna i September. HÀnt en massa saker, men det har varit en sjukt jobbig mÄnad mÄste jag sÀga, mÄtt verkligen super dÄligt. HÀnt en massa privat och jag har bara hÄllit mig instÀngd. Jag brukar alltid kunna dela med mig av min Ängest för nÄgon men inte just nu mer eftersom jag blir alltid huggen i ryggen av nÄgon. SÄ jag vÀljer sjÀlv att hÄlla det inne. Men sen har det varit en del jobb ocksÄ. 
 
Oktober: I Oktober bestÄd det mest av jobb och massa andra grejer som jag helt inte vill ta just nu, jag tar det lite mer senare för det Àr rÀtt jobbigt att prata. Men vi har bestÀmt oss för att gifta oss borgligt för att ingen av oss har pengarna att betala för ett stort bröllop, hehe. Det blir först om nÄgot Är, men sen sÄ har vi dock planerat att vi ska ha en mysig middag bara oss tvÄ den dagen. Men sedan i oktober sÄ har jag mÄtt sÄdÀr. Haft jÀtte mycket Ängest över massa grejer. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?