"Whoever is happy will make others happy too."
Publicerat den

(null)
 
Hej på er mina fina läsare! Hoppas ni alla mår bra och har haft en bra februari. Jag har valt att ta en paus från bloggen och det behövde jag verkligen. Har haft en dålig period med en del ångest. Var ledig igår och idag och har precis diskat och fixat hos min kille. Och nu dricker jag kaffe och kollar på TBBT ( The Big Bang Theory). Jag har verkligen mått skit dåligt under senaste månaderna och vet inte vad det kan bero på men hoppas det går över snart. Jag kommer ihåg när jag mådde som sämst så älskade jag att blogga. Men kanske ska jag börja med de igen, ett inlägg om dagen är väl inte så svårt att skriva men vill göra det för att jag gillar att blogga. Men jag tänkte berätta om min måndag och tisdag. 
 
Måndag: Igår så vaknade jag kl 10 men blev väckt kl 6 för att min kille skulle till jobbet och säga hejdå. Sen somnade jag om i ett par timmar. Sen när jag vaknade så tog jag ett bad och hade igång lite lugnande musik så jag kunde slappna av. Sen när jag var klar så skulle jag mysa lite med Sigge (min fästmans och min katt) och efter det skulle jag diska i köket. Och efter det så satte jag igång ett par avsnitt av TBBT och drack kaffe. Sen skulle jag börja göra maten till killen och mig. Jag gjorde spagetti och köttfärssås. Sen kom min kille hem och vi åt tillsammans och sedan skulle han vila en stund. Sedan så hade vi en mysig kväll och snackade tills det blev lite tjafs som jag helst vill inte ta här och nu. Sedan skulle jag sova. 
 
Tisdag: Idag vaknade jag kl 9 och startade min morgon med en kopp kaffe och satte igång ett avsnitt av Last Of Us. Asså den serien är så bra, ni måste verkligen se den! Sedan skulle jag städa lite hos min fästman. Och efter det skulle jag ta ett bad vilket jag verkligen behövde. Sedan skulle jag göra mat till mig och killen och det blev spagetti och köttfärssås och det var så gott. Sedan så kom min kille hem och vi snackade lite, han vilade och jag satte igång och diskade av disken under tiden han sov. Nu sitter jag vid datorn och snart tvätta håret men först ska jag lägga in kokosolja i håret så det blir mjukt. Har provat på ett nytt schampoo och tänkte göra ett inlägg om detta nästa vecka. Men ska nu sätta in kokosolja i håret. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?