TOPP 3 MÅL I MARS
Publicerat den

Hejsan på er, hoppas ni alla mår bra. Jag har haft en helt okej månad men sen har jag även mått sådär. Haft mycket ångest och gråtit en massa, vet inte vad som händer med mig. Men först: 
 
Men innan det kör vi en recap på förra månadens: 
 
1. Fira 1 år med min fästman - I mitten på denna månaden firar jag och min fästman 1 år och då ska vi hitta på något kul. Vi har snackat om att gå ut och äta. Men vi får se vart vi äter. 
 
2. Börja gå på KBT - Jag har börjat kontakta min kurator på min vårdcentral angående min ångest och hon ville att jag skulle börja gå på KBT. Vi får se hur det går. 
 
3. Skriva ner mina mål för våren - Jag har lite mål för våren, bland annat att göra något om mina ångestattacker. Har sökt hjälpt men vi får se hur det går. Har inte så mycket förhoppningar från vårdcentralen. Dem gjorde inte mycket 2017 när jag hade det som värst när jag försökte ta mitt liv. 
 
(null)
 
TOPP 3 MÅL FÖR MARS
1. Kolla kurser till hösten - Jag vill börja plugga snart, fyller ju 31 år i sommar och känner att det är dags. Vill helst plugga något med kriminologi eller undersköterska. 
 
2. Börja baka igen - Jag brukade baka en hel del när jag hade en hel del ångest och under senaste månaderna så har jag mått skit. Och när jag brukar må så dåligt så brukar jag baka men det har jag inte ens gjort nu. Och ska börja smått med att baka bröd. 
 
3. Börja fota igen - När jag mår så här dåligt, så vill jag helst göra grejer som jag mår bra och det är att gå ut i naturen och fotografera och redigera mina bilder. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?