“I would always rather be happy than dignified.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på veckan. Jag startade min vecka med att vakna upp hos min kille. Jag började med att ta en långt bad vilket jag verkligen behövde. Efter den jobbiga veckan jag hade, mådde jätte dåligt hela veckan med massa ångest, panikattacker. Hade bara en allmän jobbig vecka. Hjälpte inte med att skriva ner mina känslor, läsa texter eller lyssna på podcasts. Men efter mitt bad så gjorde jag en kopp kaffe, frukost och myste med mina katter. Nu sitter jag och spelar lite Diablo 4 på min killes dator och skit så kul de spelet är måste jag säga. Kan fatta varför alla killar spelar de. Men ska fortsätta spela nu. Så hörs vi mer senare. Puss! ♥️








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?