TOPP 3 MÅL I APRIL
Publicerat den

Hej på er! Hoppas ni alla har haft en bra start på våren. Min har varit helt okej, förutom har jag varit en en djup depression med väldigt mycket ångest och måste göra något åt det. Men är taggad på att det är påsk denna månaden och ska se till att ha en fin påsk med min kille och se till att vila. 
 
Men innan det kör vi en recap på förra månadens: 
1. Kolla kurser till hösten - Jag vill börja plugga snart, fyller ju 31 år i sommar och känner att det är dags. Vill helst plugga något med kriminologi eller undersköterska. 
 
2. Börja baka igen - Jag brukade baka en hel del när jag hade en hel del ångest och under senaste månaderna så har jag mått skit. Och när jag brukar må så dåligt så brukar jag baka men det har jag inte ens gjort nu. Och ska börja smått med att baka bröd. 
 
3. Börja fota igen - När jag mår så här dåligt, så vill jag helst göra grejer som jag mår bra och det är att gå ut i naturen och fotografera och redigera mina bilder. 
 
 
TOPP 3 MÅL I APRIL
1. Fixa i lägenheten - Nu har jag bott i lägenheten i över ett helt år. Jag köpte en ny säng och soffa förra året men är fortfarande inte nöjd med inredningen. Måste fixa lägenheten, för gillar inte hur det ser ut. Känns inte som mitt hem. 
 
2. Baka mer - Jag vill baka igen för vill börja skriva ner allt jag bakar. Älskar att baka och det hjälper en hel del mot min ångest och min familj uppskattar det en hel del. 
 
3. Börja meditera - Har läst att meditera ska vara bra för själen om man har mycket problem med ångest. Ska i alla fall göra det minst 2 gånger i veckan. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?