Just one small positive thought in the morning can change your whole day.”
Publicerat den

(null)
 
Hej på er mina fina läsare, hoppas alla ni bra och har haft en bra helg. Min kille har varit hos mig samtidigt som jag har jobbat men vi har haft det jätte mysigt. Har haft en paus på bloggen för att fokusera på mig själv och jag har mått jätte dåligt just denna månaden, haft jätte mycket ångest angående livet och allt som händer runt omkring mig. Det tar aldrig slut med skit, alltid något som händer. Men tänkte berätta om min helg för er; 
 
Fredag: I fredags jobbade jag mellan 11-20.30 och hade rätt mycket på jobbet och det var rätt stressigt. Men sen när jag kom hem så så satte jag igång tvn och gjorde jag nudlar. Sedan skulle jag rengöra mitt ansikte. Jag scrubade ansiktet med en ny skrub från Nivea. Sedan så satte jag på mig en sheet-mask och tvättade håret. Under förra veckan så färgade jag slingorna lite blondare. Men sedan så satte jag igång en film och efter det skulle jag sova. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med en kopp kaffe. Sedan så satte jag igång en tvättmaskin och efter det skulle jag starta göra mig redo för jobbet, jag började jobba mellan 12-20.30 och sedan så hämtade min kille mig och vi skulle åka till Maxi som ligger 15 min från mig och vi valde att ha en mysig middag hemma. Med salami, olika sorter ostar, grillad kyckling, en god sallad, samt vitlöksbröd och det var så gott och mysigt. Sedan så startade vi en film och delade på en glass. Sedan skulle vi sova och jag var super trött. 
 
Söndag: Igår startade jag min morgon med att snacka lite med killen och sedan skulle jag till jobbet, jag jobbade mellan 12-20.30 och hade en del på jobbet och jag var så trött när jag skulle hem. Han hämtade mig och vi skulle vidare till Trelleborg. När vi kom hem till min kille så somnade vi ganska snabbt. Jag vaknade idag kl 9 och startade dagen med en kopp kaffe, ta ett långt bad och sen skulle jag börja fixa lite här hos min kille och ska nu börja göra mat. Men nu ska jag gå till köket och fixa maten, men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?