“A woman’s heart is a deep ocean of secrets.”
Publicerat den

(null)
 
Hej på mina fina läsare, hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra start på denna månaden. Det var länge sen jag gjorde ett inlägg om mina mål för månaden. Sist jag gjorde det var i December månad och det är dags förr dessa inlägg att dras upp igen och det kommer fixas i veckan. Men tänkte berätta om min helg för er och vad haf har gjort hittills eftersom jag är ledig idag och imorgon. Sen jobbar jag 3 dagar och sedan ska jag fira påsk med min fästman och det ska bli så mysigt asså:
 
Lördag: I lördags vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att bara sätta på eyepatches för att vakna till lite för jag var jätte trött. Sen skulle jag fixa till mig lite mer: duscha, sätta in min inpackning och hårolja som jag brukar ta. Sedan skulle jag börja fixa mig inför jobbet och jag jobbade mellan 12-20 och hade så mycket att göra på jobbet. Sedan när jag kom hem så satte jag igång tv:n och mådde skit hela kvällen. Jag grät jätte mycket och kände mig helt ensam och min kille försökte trösta mig. Men sen skulle jag försöka sova, jag satte igång en youtube video. Har börjat få något för asmr (speciellt när det är på hårsalong). 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 9.30 och började packa allt till Trelleborg (där min fästman bor) och skulle göra mig redo för jobbet. Jag jobbade mellan 12-20 och hade en del att göra hela dagen på jobbet, så jag hann inte ens ha rast. Blir så ibland i branschen, men sen skulle jag ta tåget till Malmö där min kille skulle hämta mig och sen skulle vi åka till närmaste max och köpa varsin Lyxshake och lite hamburgare, när jag kom hem så myste jag med mina katter och killen och sen skulle jag sova för jag var jätte trött och hade grov mensvärk. 
 
Idag vaknade jag kl 8.20 och låg i sängen och kollade jag TikTok och myste med lilla Sigge och sedan så har jag bäddat och vika alla kläder. Efter det så startade jag ett avsnitt av TBBT (the big bang theory) och nu väntar jag på att min kille skulle höra av sig till mig så jag kan möta upp honom så vi kan handla. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?