VECKANS LISTA
Publicerat den

Veckans bästa 
Det måste nog vara att jag var ute med killen, det var sjukt länge sen jag var så full men behövde det verkligen och hade super kul. 
 
Veckans sämsta
Jag har haft en rätt jobbig period senaste månaderna. Har haft en rätt jobbig period när det gäller min ångest. Har bokat en tid hos en psykolog och det ska bli sknt att prata med någon annan än min familj. 
 
Veckans behöver
Det måste nog vara ny hudvård. Jag har använt produkter från Aco/Lumene så pass länge och behöver verkligen testa något nytt. 
 
 
Veckans ätit
Eftersom jag började på VV i veckan så har jag bara minskat med kolhydrater och ätit mer kött och sallad och det känns redan så mycket bättre i magen. 
 
Veckans druckit
Det kan ni gissa vad det är, nämligen massa kaffe. Finns det något jag älskar är det kaffe asså, det är ju det godaste som finns. 
 
Veckans nedräckning
Just denna gången handlar det om att jag vill att 2022 ska vara över. Har varit ett skit år för mig. Är så taggad på 2023 och hoppas det blir ett mycket bättre än än vad detta var. Och hoppas verkligen jag kommer in på en utbildning. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?