U P D A T E
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas allt är bra med er. Med mig är det okej, nu är det oktober och kan inte fatta att tiden går så fort. Det är redan den 18 oktober och om typ 2 månader är det jul. Tiden går så jäkla fort, har inte hunnit göra så mycket detta året men har ändå träffat en sån underbar person, min pojkvän. Vi har varit tillsammans i över 8 månader nu, trodde aldrig jag skulle bli kär. Men tänkte berätta om vad jag har gjort senaste veckorna: 

September: I september så jobbade en hel del för att jag skulle jobba ihop mina timmar eftersom jag tog semester i augusti. Jag åkte nämligen till Bosnien med killen och firade både min födelsedag samt min och killens 6-månaders dag och vi hade super mysigt. Men sen så umgicks jag väldigt mycket med min kille och våra katter. Vi har 2 katter, Misan och Sigge. Sigge är en kattunge, han är 18 veckor och Misan har precis blivit 1 (Misan är tekniskt sätt inte min men ser henne som min). 
 
Oktober: Denna månaden har jag inte gjort så mycket, mer än att jag har jobbat och sökt ett par kurser och hoppas jag kommer in. Sen har jag även haft en sjukt jobbig period med en del ångest och jag tror själv jag håller på att gå in i väggen. Så har gått ner lite i timmar och det känns ändå skönt. Men sen har jag bara umgåtts med killen och katterna och idag (tisdag) så tänkte jag sitta vid datorna och sätta igång ett par avsnitt av Law & Order: SVU. För nu ska jag bara dricka kaffe och fixa lite saker här. Vi hörs senre. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?