TOPP 3 MÅL I OKTOBER
Publicerat den

Hösten är äntligen här på riktigt, denna hösten kommer bli så mysig. Då var det dags för ännu en månad med nya mål och denna månaden handlar det om oktober.  Jag har haft en tuff period just dessa månaderna med väldigt mycket ångest och har försökt ta en dag i taget. 
 
Men innan det kör vi en recap på förra månadens:
1. Börja fokusera på mig själv - Under sommaren har jag har haft en väldigt tuff period med grov ångest. Även börjat gå på medicin för det. Och har valt nu att fokusera på mig själv. Ska ta en dag i taget. Men framför allt skriva ner allt jag känner.
 
2. Börja organisera hemma - Jag flyttade till min lägenhet i Mars och det ser lite kaos ut i mitt hem, måste organisera om allt. För det ser ut som ett sjur bor där. 
 
3. Börja fota igen - När jag mår så här dåligt, så vill jag helst göra grejer som jag mår bra och det är att gå ut i naturen och fotografera och redigera mina bilder. 
TOPP 3 MÅL I OKTOBER
1. Börja träna/promenera - Målet för denna månaden är att börja promenera mer så jag får mer energi när under dagarna. Brukar vara så trött när jag jobbar långa dagar. 
 
2. Sluta äta snacks - Alltid när jag kommer hem så är det första jag tar chips, glass eller något anant onyttigt. Måste sluta med det, för jag får så ont i magen på morgonen när jag vaknar. Så måste sluta äta massa skit och börja äta nyttigt igen, det hjälper också mot ångesten om man börjar äta nyttigt. 
 
 
3. Börja lyssna på fler poddar - Just nu är jag inne i en perod då jag lyssnar på massa mordpoddar. Och jag vill börja lyssna på andra poddar, då jag vill lyssna på någon annan podd som kan hjälpa mot min ångest. Ska hitta en jag kan lyssna på. 
 
Vilka är era topp 3 mål? 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?