Min vecka
Publicerat den

 
Hejsan på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra vecka. Både idag och imorgon är jag ledig vilket är så skönt. Igårkväll efter jobbet åkte jag till Trelleborg där min pojkvän bor. Men idag så vaknade jag kl 5.30 först för det är då min pojkvän går upp för att sticka till jobbet. Sen så somnade jag om och vaknade kl 10 och hittills har jag hunnit ta ett bad, göra kaffe och leka lite med mina katter. Men tänkte berätta om min vecka för er. 
 
Onsdag: I onsdags var jag också ledig och då vaknade jag kl 9 och startade jag morgonen med en kopp kaffe och sedan så diskade jag i köket. Alltid när jag är ledig så är jag alltid hos min kille. Sedan så skulle jag göra mat och det blev spagetti med köttfärssås och min kille älskade maten. Sen på kvällen så gjorde jag och han kanelbullar. Och efter det så kollade jag på ett par avsnitt av Vänner. Sedan skulle jag sova. Eftersom jag skulle upp rätt tidigt. 
 
Torsdag: I torsdags så vaknade jag kl 7 och skulle börja göra mig redo för att ta tåget till jobbet. Men först myste jag med min katt Sigge. Sedan skulle jag ta tåget till jobbet. Och jag jobbade mellan 11.30-20.30 och efter jobbet gick jag hem och städade samt gjorde lite mat. Sedan så startade jag ett par avsnitt av Vänner och sedan skulle jag sova. 
 
Fredag: I fredags så startade jag min morgon med att sitta igång en tvättmaskin och sedan skulle jag vidare till jobbet. Och jag hade en del att göra på jobbet och jobbade mellan 11-20 och när jag kom hem så kollade jag på tv och efter de somnade jag. För jag var väldigt trött. Sov mellan 21.30-06.30 dagen efter. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 6.30 och städade hela lägenheten och det är så skönt med en nystädad lägenhet och sen skulle jag till mamma. Min syster och hennes kille hämtade mig och vi hade en mysig frukost med familjen. Sedan så skulle jag till jobbet och jag jobbade mellan 11.30-20.30 och när jag kom hem så gjorde jag vitlöksbröd och snackade men min kille i telefon ett tag. Men jag kunde inte sova på flera timmar. Jag somnade kl 4.40 i söndags för jag håller på att bli sjuk. 
 
Söndag: Igår vaknade jag kl 10 och det var så skönt att ta sovmorgon. Jag packade allt jag skulle ha med mig till Robin och sedan skulle jag till jobbet. Jag jobbade mellan 11.30-19.30 och skönt att jag fick gå hem tidigare så kunde jag hinna med tåget till Trelleborg. Sedan så hämtade min kille mig i Malmö för att slippa vänta i Malmö i 30 min. Sedan när vi kom hem så myste vi i soffan och efter det så somnade vi. Sigge log nära mig hela natten och idag vaknade jag kl 5.30 för att säga hejdå till R för att han skulle till jobbet. Jag somnade om efter ett tag och vaknade kl 10. Så nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?