TOPP 3 MÅL I NOVEMBER
Publicerat den

Nu är det November och det måste vara den tråkigaste månaden på året. Inget roligt händer i November. Då var det dags för en ny månadens mål, denna gången är jag lite sen men hoppas ni förstår. Har verkligen inte haft tid och motivationen att blogga. Bara en månad kvar tills julmånaden börjar, men nu ska vi börja tänka på målen och se till att det ska bli bättre med denna månaden.
 
Men först en liten recap på hur det gick förra månaden:

1. Börja plugga - I november så ska jag äntligen börja plugga matte vilket jag är sjukt taggad på. Men i oktober så kommer jag plugga lite men sedan när kursen startar så kommer jag verkligen ta tag i plugget. 

2. Fortsätta med att övningsköra- Har övningskört i ca 1,5 månad och allt går som det ska, det är jätte kul. Jag är så taggad på körkortet. Ska bara fortsätta med övningskörningen. 

3. Fokusera på mitt välmående -  Senaste månaden har jag mått skit, har haft jätte mycket ångest och känt mig extremt ensam och helt ofokuserad. Men det ska jag ändra på, kommer börja med att skriv ner allt jag känner. Det brukar hjälpa mot min ångest.

(null)

TOPP 3 MÅL I NOVEMBER
1. Börja planera för julen - Just denna julen är speciell för mig. Eftersom jag kommer fira den med min kille. Och just på julafton firar vi hos hans familj och juldagen hos min familj. Men jag har planer för denna julen. Ska julbaka, köpa julklappar i tid. Sen även juldekorera. Så taggad på julen. 

2. Börja organisera om hemma - Just den senaste tiden har jag mått så sjukt dåligt. Och inte orkat något än att jobba. Men ska under månaden hinna fixa min lägenhet. 

3. Övningsköra - Jag ska fortsätta övningsköra med killen och till nästa år ska jag fan ta mitt körkort. 

Vad är era topp 3 mål för månaden?







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?