“Sometimes even to live is an act of courage.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas alla mår bra och haft en fin start på veckan. Jag har haft en tuff period senaste månaden och behövde verkligen en paus. Jag har väldigt mycket problem med min ångest just nu. Har ångest varje dag, självmordstankar och vill verkligen försvninna helt. Men det känns bättre idag, och det har nämligen hänt en fin grej för ca 2-3 veckor sen. Nämligen att min kille och jag är förlovade. Men tänkte berätta lite om November för er: 
 
I November så jobbade en hel del, spenderade en del hos min kille. Jag hann även köpa min killes födelsedags present, han fyller nänligen år samma dag som min syster. Sedan så har jag även planerat för mitt julbak detta året. Blir ungefär 5-6 olika godheter. Kommer göra mozartkulor, rocky road, saffranstryfflar med vitchoklad, pepparkakstryfflar och trillingnöt. Men sedan har jag inte gjort så mycket mer än det. Men kan ni fatta att det är 11 dagar kvar till julafton? Det känns verkligen inte som det asså, året har gått så fort. Men nu ska jag kolla klart på min serie så hörs vi mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?