TOPP 3 MÅL I JANUARI
Publicerat den

Hej på er mina fina läsare! Ville först börja med att be om ursäkt att denna månadens Topp 3 mål är sent eftersom jag har helt glömt bort det. Ett nytt år som vi alla behöver. 2020 var minst sagt ett speciellt år, något ingen av oss någonsin kommer glömma. Vi får absolut inte glömma de lärdomarna året förde med sig, men nu är det dags för ny kula. Kanske inte riktigt, riktigt än - håll i, håll ut. Men 2021 är här för att stanna!
 
Först en liten recap på hur det gick förra månaden:
1. Börja sätta ihop mina nyårslöften 2021 - Jag har rätt mycket saker som jag har gjort fel detta året. Jag har inte varit världens bästa vän, dotter eller person. Men jag ska verkligen ändra på mig till 2021, för detta året har bara varit skit. 
 
2. Spara pengar - Jag måste bli bättre på att spara pengar, det är störtsta målet under 2021
 
3. Jag ska njuta av julen - Även om detta året kommer vara väldigt annorlunda på julen. Vi är inne i en väldigt tuff period och vi måste verkligen klara oss genom denna jobbiga period. Men jag ska verkligen försöka njuta av julen. Jag ska umgås med min familj, mina vänner & bara njuta av mina lediga dagar. 
 
 
TOPP 3 MÅL I JANUARI
1. Spara pengar - det första jag ska börja göra är att spara pengar varje månad. 
 
2. Börja fotografera igen - Jag har tagit en paus från att fotografera en tid just nu men har nu valt att det är dags att börja fota igen. För jag mår bra av de och det hjälper mot min ångest. 
 
3. Börja ta tag i kosten - Och vi får såklart inte glömma att jag måste börja äta nyttigt igen. Jag mår så mycket bättre av att tänka på min hälsa. Jag vill nå min målvikt detta året och idag väger jag 96kg och vill gå ner till 75. Denna gången ska jag inte ge upp alls. 
 
Vad är era 3 mål för denna månaden?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?