“When love is not madness it is not love.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Jag har valt att inte blogga på över en månad, eftersom jag har haft en tuff period. Jag har inte haft någon motivation att blogga alls. Men eftersom jag är ledig så tänkte jag blogga idag. Har hänt en massa grejer i mitt privatliv. Men tänkte berätta om min fredag, lördag & söndag: 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att dricka kaffe och sedan så skulle jag övningsköra med min mammas kille, eftersom han är min handledare när det gäller till körkortet. Vi körde i ca en timme och sedan så skulle jag till jobbet och skit så mycket jag hade att göra. Vi brukar ha sjukt mycket att göra när det gäller löning. Jag jobbade från 11-20 och det var så skönt att komma hem tidigare efter den långa dagen jag hade. Men sedan när jag kom hem så tog jag en lång varm dusch, tvättade håret, och la på en sheetmask. Sedan skulle jag sova, för jag var jätte trött. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 8.00 och skulle göra mig redo för att jag skulle till VV med min mamma och äntligen är vi igång igen vilket är så skönt asså. Behöver verkligen fokusera på annat än min ångest som jag har gjort senaste månaden. Men efter invägningen, så gick mamma och jag till affären och köpte lite råvaror så jag hade till veckan. Sedan så skulle jag till jobbet och det var rätt mycket att göra i lördags vilket var skönt. Jag jobbade mellan 12-20 och när jag kom hem så satte jag igång en dokumentär på netflix om Chris Watts och fyfan vad jag blir irriterad asså, denna man dödade alltså sin fru och deras 3 barn. Sedan så skulle jag duscha och sova efter de, eftersom jag var helt slut. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 10 och startade min morgon med att fixa mig inför jobbet. Igår jobbade jag mellan 12-20 och hade en ganska lugn dag på jobbet. Så det gick ganska smidigt på jobbet. Vilket var så skönt, för har haft en rätt tuff vecka faktiskt. Sedan när jag kom hem så satte jag igång en film på Disney+ och det måste vara den bästa grejer, älskar alla filmerna för. Men sedan så gjorde jag kvällsmat och det blev riskakor med jordnötssmör och banan och lite kanel. Men sedan så snackade jag med en vän och efter det skulle jag sova. Men idag vaknade jag kl 9 och startade min morgon med en kopp kaffe. Och hittills har jag bara druckit kaffe och ätit frukost. Ska snart åka till stan och fika med en kompis. Men vi hörs senare. Puss! ♥️








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?