"I just wanted to take another look at you."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Just idag och imorgon är jag ledig och tänkte varför inte blogga lite. Det har varit ganska lungt här på bloggen eftersom det har varit mycket jobb och har fokuserat på de istället. Men tänkte berätta om min lördag, söndag och måndag:
 
Lördag: I lödags så vaknade jag kl 8.30 och startade min morgon med att fixa till mig lite. Sedan så åkte jag till jobbet och hade en ganska intensiv dag på jobbet. Vi hade sjukt mycket att göra vilket är skönt på ett sätt. För hade lite ont i magen eftersom jag hade fått min mens. Jag jobbade mellan 12-20.30 och det var en lång dag på jobbet. Sedan när jag kom hem så pratade med en vän. Sedan så
Satte jag igång en film, det blev en film på Disney+.
 
Söndag: I söndags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med en dusch. Det är så skönt att duscha på morgonen, man vaknar verkligen upp. Sedan så drack jag kaffe och gjorde mig redo för jobbet. I söndags så jobbade mellan 12-20.30 och det var så skönt att vi hade en del att göra. För dagen gick ganska fort. Sedan när jag kom hem så satte jag en film och snackade även med min vän. Sedan så spelade jag även ett par games av Call Of Duty och efter det skulle jag sova. 
 
Måndag: Igår så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att städa lite i mitt rum. Sedan så skulle jag sitta i ett telefonmöte angånde kursen som jag ska börja plugga. Ska bli skönt att plugga igen, kände att jag måste fokusera på annat. Men sedan så tvättade jag, skulle även hinna ner till stan innan jag skulle till frisören. Jag klippte bara topparna vilket är så skönt, har inte klippt mig sedan januari. Men sedan så gjorde jag inte så mycket mer än att jag bara kollade på en serie. Nämligen Top Dog som finns på Cmore och den är så sjukt bra. Men ska faktiskt försöka lägga mig nu, vi hörs imorgon! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?