“ I found that, with depression, one of the most important things you could realize is that you're not alone.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Jag mår faktiskt ganska bra, idag vaknade jag kl 7.30 och var sjukt pigg vilket sällan brukar hända. Idag och imorgon är jag ledig vilket är så skönt, precis vad jag behövde efter denna intensiva helg på jobbet. Men tänkte berätta om min fredag, lördag & söndag: 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 9.30 och startade min dag med en kall dusch, dricka kaffe och göra mig redo för jobbet. Sedan så skulle jag till jobbet. I fredags så hade jag sjukt mycket att göra och det var sjukt stressigt. Jobbade hela 10 timmar i fredags, det var en sjukt lång dag. Det blir ju så när folk får lön. Sedan åkte jag hem och umgicks lite med familjen. Vilket var sjukt mysigt, något jag verkligen behövde. Varit en rätt lång vecka på jobbet, massor att göra. Sedan så satte jag igång en film på Netflix. Efter det så tog jag en snabb dusch och sedan skulle jag sova. 
 
Lördag: I lördags vaknade jag kl 9.30 och startade min morgon med att bädda sängen, dricka kaffe och rengöra ansiktet som vanligt. Sedan så sminkade mig och fixade mig inför jobbet och efter det åkte jag till jobbet. I lördags så hade jag en del att göra och dagen gick fort, sedan när jag kom hem så snackade jag med Mr B. Jag somnade sedan vid kl 22 eftersom jag vad sjukt trött. 

Söndag: Igår vaknade jag kl 8.30 och tog en lång dusch, tvättade även håret och satte på en sheetmask för att lugna ner mina finnar som jag har börjat få. Efter jag har börjat gå på minipiller så får jag mer finnar. Men sedan skulle jag till jobbet. Igår hade jag sjukt mycket att göra på jobbet, vilket var rätt skönt eftersom då gick tiden sjukt fort. Sedan när jag kom hem så spelade jag lite Call Of Duty. Sedan så skulle jag sova, var extremt trött.

Måndag: Idag vaknade jag kl 8 och startade min dag med en kopp kaffe. Som jag gör varje morgon, det bästa som finns måste vara kaffe på morgonen. Men sedan så städade jag i mitt rum. Började organisera mina kläder, ställa fram lite nya grejer som jag hade köpt till rummet. Men sedan så skulle jag göra frukost och det blev en smoothie. Sedan så spelade jag lite COD och just nu tittar jag på en film. Men nu ska jag fortsätta titta på filmen, skriver mer snart. Puss! ♥️








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?