"Trust yourself. You’ve survived a lot, and you’ll survive whatever is coming."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra start på veckan. Jag är både ledig idag och imorgon vilket är super skönt, efter veckans jobb ska det bli skönt att äntligen vila ut lite och fokusera på sig själv. Men ska nu skriva om min helg för er: 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon som jag gör varje morgon, dricka kaffe och göra frukost. Sedan så skulle jag vidare till jobbet och hade en del att göra på jobbet, vilket var skönt eftersom jag hade sjukt ont i magen. Eftersom jag hade sån smärta i magen för att jag snart ska få min mens, inte alls kul. Men sedan när jag kom hem så snackade med en kompis. Efter det så spelade jag lite Call Of Duty. Sedan så skulle jag sova, somnade runt 23 och det var skönt att somna tidigare. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag runt 9 och umgicks lite med mamma, gjorde kaffe och en god smoothie. Sedan så åkte jag till jobbet och drack kaffe där också och snackade med min chef eftersom jag hade sjukt mycket ångest. Sedan så skulle jag börja jobba och det var helt okej med kunder men man börjar känna att det börjar bli lite väl mycket efter detta med covid-19. Men sedan så skulle jag hem och åkte till affären för att köpa julmust, lite snacks. Men sedan så snackade jag med min vän och spelade Call Of Duty och drack julmust. Sedan så skulle jag sova, somnade runt 23 i lördags. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 8.30. Och tog en dusch för att vakna till och sedan så gjorde jag en smoothie som jag skulle ha med mig till jobbet samt att jag gjorde en kopp kaffe. Sedan väntade jag på mamma som skulle köra mig till jobbet eftersom det regnade. Men igår så hade jag en del att göra på jobbet, vilket var sjukt skönt. För då gick tiden mycket fortare, men sedan så när jag kom hem så spelade jag en massa Call Of Duty och snackade med Mr B. Och efter det skulle jag sova. Vaknade idag kl 9 och startade morgonen med en kopp kaffe som jag alltid gör. Men sedan pluggade jag litte matte och nu så dricker jag min 3:e kopp kaffe. Men nu ska jag fortsätta plugga så hörs vi mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?