“I cannot believe in a God who wants to be praised all the time.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på veckan. Jag startade min morgon med att vakna kl 9 och gjorde mig en kopp kaffe och det var så gott med kaffe. Sedan så spelade jag lite av nya call of duty. Så nice med ett nytt spel, har kommit sjukt långt dock. Men tänkte berätta om min fredag, lördag & söndag: 
 
Fredag: I fredag så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att fixa mig för jobbet. I fredags så jobbade jag mellan 11.30-20.30 och hade en den att göra på jobbet. Vilket var skönt eftersom jag mådde sådär, hade en del ångest. Brukar bli så när jag har pms vilket är sjukt tråkigt. Men sedan när jag kom hem så satte jag igång COD och det är så sjukt kul att spela nya Call Of Duty: Black Ops Cold War. Men spelade ett bra tag och efter det så gjorde jag mig en kopp te och lite gott snacks och snackade med Mr B. Sedan så skulle jag lägga mig eftersom jag var riktigt trött. 
 
Lördag: I lördag så vaknade jag kl 8. Det var sjukt skönt att vakna tidigare för då kunde man dricka kaffe i lugn och rå. Skönt att kunna göra de. Men sedan så skulle jag åka ut och övningsköra med min handledare (min mammas sambo) och efter det skulle jag till jobbet. Jag jobbade mellan 12-20.30 och jag hade en del att göra på jobbet, vilket var sjukt skönt. Eftersom jag mådde sådär, hade sjukt mycket ångest. Sedan så åkte jag hem och umgicks med familjen. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 9.30 och startade min morgon med att ta en lång dusch. Behövde verkligen ta en lång dusch för det hjälper mot min ångest. Jag har haft en del ångest senaste tiden vilket har varit lite tråkigt. Men sedan så fixade jag mig inför jobbet och hade sjukt mycket at göra på jobbet, jobbade mellan 12-21 och det var en sjukt lång dag på jobbet. Men sedan skulle jag äntligen hem och när jag kom hem så satte jag igång Call Of Duty: Black Ops Cold War och spelade ett tag. Men sedan så skulle jag göra lite kvälls-mellis vilket blev stekta äpplen med kvarg/yoghurt och det är så sjukt gott. Men sedan så skulle jag sova eftersom jag var sjukt trött. Idag vaknade jag kl 9 och hittills har jag druckit kaffe, ätit frukost och pluggat matte. Men nu ska jag fortsätta plugga, vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?