“As long as you can find yourself, you’ll never starve.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Jag mår helt okej, har bara lite mensvärk men annars så är det bra. Men har haft en rätt så intensiv vecka på jobbet så det är därför det har varit ganska dött här på bloggen. Men är ledig idag och imorgon, men tänkte berätta om min fredag, lördag & söndag:
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med en kopp kaffe som jag alltid nästan gör, känns som det är det ända jag dricker nu för tiden. Sedan så gjorde jag en smoothie och åkte till jobbet. I fredags så hade vi sjukt mycket att göra vilket var så nice. Men under dagen så drack jag massa kaffe, redbull och en sjukt god sallad med kyckling. Men sedan så åkte jag hem och hade en mysig kväll med familjen och sedan så spelade jag lite Call Of Duty och snackade med killen jag dejtar. Men sedan så skulle jag lägga mig, somnade strax efter midnatt. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 10, lite sent men fick stressa lite. Men gjorde en god jordgubbssmoothie och efter det så åkte jag till jobbet. I lördags så mådde jag lite sådär, hade fullt upp på jobbet. Vilket var skönt eftersom jag mådde ganska dåligt. Hade en del pms vilket gjorde att mitt humör var lite fucked up, haha. Men jobbade mellan 12-20.30 och sedan och sedan när jag kom hem så satte jag igång Call Of Duty, älskar att spela COD. Men efter det pratade jag lite med Mr B. Och efter det så skulle jag sova, somnade runt 2 på natten. 

Söndag: Igår så vaknade jag kl 9 och startade min dag med att rengöra ansiktet, borsta tänderna och fixa till mig lite. Sedan skulle jag till jobbet. Igår så jobbade jag mellan 12-20.30 och hade en del att göra på jobbet. Vilket var skönt eftersom jag mådde lite sådär, för att jag fick min mens. Vilket gjorde att mitt humör var lite sådär, hade lite ångest. Men sedan så skulle jag äntligen hem. När jag kom hem så gjorde jag en kopp te och satte på en ansiktsmask. För att dämpa ner lite mina utslag som jag har fått seda  jag började med nya produkter. Men får väl gå tillbaka till de gamla. Sedan så skulle jag sova. Idag har jag hittills bara druckit kaffe, fixat mig och nu tittar jag lite på youtube. Ska snart ner till stan och möta upp min syster. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?