“Don't be pushed around by the fears in your mind. Be led by the dreams in your heart.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på denna veckan. Som ni kanske har sett så har det varit lite dött här senaste dagarna, men det beror på för att jag har varit sjuk. Jag har känt det nu snart i en vecka och sedan i lördags har jag varit hemma och det börjar bli lite bättre men fortfarande är jag ganska sjuk och kommer nog stanna hemma ett par dagar till. Men tänkte berätta om min lördag, söndag och måndag för er: 
 
Lördag: I lördags vaknade jag med världens huvudvärk, hosta och feber. Jag tror inte det är corona viruset utan att jag har blivit smittad på jobbet tror jag. Men jag startade min morgon med att ta en lång varm dusch och sedan så gjorde min mamma och hennes sambo en jätte mysig frukost.  Men sedan spenderade resten av dag i soffan med att titta på massa filmer, äta soppa, dricka massa vädska. Men jag gjorde inte så mycket mer än att jag bara ligga ner och titta på serier och filmer. 
 
Söndag: I söndags så vaknade jag kl 10 och sov så mycket bättre. Jag sov i hela 12 timmar och det var så skönt måste jag säga. Men när jag vaknade till tog jag en varm dusch för att inte frysa så mycket. Men sedan så åt jag lite yoghurt med jordgubbar & mandelspån. Nu när jag är sjuk så klarar jag inte att äta mycket, får extremt ont magen. Men sedan så satte jag igång en film på Netflix och tittade även på ett par filmer. Men efter det blev det kvällsmiddag och det blev stekt lax med potatis och en sjukt god sallad till. Sedan så började jag kolla på serien Mayans MC och den verkar helt ok. Eftersom jag har sett klart Sons Of Anarchy så tänkte jag se denna spinoff serie. Men sedan så skulle jag duscha och sova. 

Månadag: Idag så vaknade jag kl 9 och låg i sängen i flera timmar. Jag klara inte av mycket just nu, men idag efter att ha legat i sängen i flera timmar så skulle jag gå upp. Jag gjorde sedan en kopp kaffe och satte igång ett avsnitt av HIMYM och den serien är fan bra ibland, hehe. Men sedan så skulle jag göra frukost och till frukost gjorde jag en sjukt god smoothie. Efter det så spelade jag lite COD för att hålla mig igång. Det är så sjukt tråkigt att vara sjuk. Men jag ringde sedan mig chef för att säga att jag stannar hemma imorgon och på onsdag. Men efter det så kom min mamma hem och hon gjorde en lemonad till mig och nu dricker jag min lemonad och äter lite frukt. Ska snart hoppa in i duschen och sedan ska jag sova. Men vi kanske inte hörs på ett par dagar får se hur jag mår. Men skriver när jag kan och mår bättre. Puss! ♥️













NAMN
 

MAIL


URL





Spara?