“When love is not madness it is not real love.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Nu har jag äntligen semester och känner mig redo att börja blogga igen. Jag vet att det har varot ganska segt här på bloggen men jag har haft en sjukt jobbig perod senaste månaden, haft sjukt mycket ångest och varit extremt deprimerad. Men nu har jag äntligen semester och det ska bli så skönt att fokusera på mig själv. Men tänkte berätta om min helg för er: 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med en kopp kaffe och ta mina dagliga vitaminer. Jag har varit ett par gånger hos läkaren och tagit massa prover så jag har järnbrist, vitamin D brist och blodbrist och behöver ta mina dagliga vitaminer. Har aldrig haft problem med hälsan men min läkare sa det att det blir så när man går ner i vikt snabbt. Just nu har jag gått ner -20kg. Men sedan så skulle jag vidare till jobbet och hade en del att göra på jobbet och det var en sjukt lång dag. Men sedan så när jag kom hem så spelade jag en massa Call Of Duty och spelade med en vän. Sedan tog jag en kall öl, lite linschips och satte igång en film. Började titta om på Fast And Furious, fan vad de filmerna är bra. Men sedan skulle jag lägga mig och jag sov helt okej den natten, blev 4 timmars sömn totalt. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon som jag gör som vanligt, jag gjorde mig själv en stor kopp kaffe och tog mina vitaminer. Sedan så tog jag en varm dusch och åt en mysig frukost med familjen. Men sedan så skulle jag vidare till jobbet och jag jobbade mellan 12-20 och det var helt ok med gäster även om det var en röd dag. Men sedan så tog jag äntligen semester och det finns ingen bättre känsla. Jag har semester i en hel vecka, men sedan när jag kom hem så satte jag igång en film och tog en kall öl. Men sedan så snackade jag med en vän och njöt resten av kvällen och spelade även lite Call Of Duty. Sedan så skulle jag lägga mig och jag somnade ändå ganska sent den kvällen. Men jag har semester så det kvittar, så skönt med en veckas semester. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med en dusch. Sedan så drack jag kaffe och hade en mysig frukost med min familj. Eftersom min mamma fyllde år så hade vi en jätte mysig frukost, jag bjöd även med en kille som jag dejtar just nu. Så det var jätte mysigt och sedan så skulle min mamma och hennes kille åka vidare, de ska på semester på Gotland i en hel vecka. Sedan så hade jag och Mr G en sjukt mysig dag, vi såg en massa filmer och serier. Sedan så bara pratade vi och hade en mysig dag och efter det så åkte han hem och jag städade lite här hemma. Efter det så ringde min bästa vän mig och vi umgicks resten av kvällen. Jag sov även hos min vän och det var sjukt mysigt. Idag vaknade jag kl 8.30 och startade min morgon med att göra v mig och jag skulle möta upp min syster för att hon ville shoppa lite. Vi åt även en sjukt mysig lunch och hade det trevligt. Jag åkte hem vid 14 och hittills har jag bara druckit massa kaffe, tittat på en film och nu ska jag göra sätta på en sheet-mask för att återfukta mitt ansikte. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?