VECKANS LISTA
Publicerat den

 
Veckans bästa 
Det måste vara min dejt i söndags men en speciell person, hihi. 
 
Veckans sämsta
Det sämsta denna veckan måste vara min ångest. 
 
Veckans bästa måltid
Det jag åt till lunch idag, krämig kyckling pasta. 
 
Veckans funderingar
Att min ångest äntligen börjar släppa för varje dag och det är så skönt att det äntligen börjar bli bättre. Det har tagit mig 1 hel månad att börja må bättre. 
 
 
Veckans inköp
Denna veckan & förra har det inte varit mycket shopping förutom mitt köp för en ny klänning som jag ska ha på mig på midsommar och hoppas den sitter bra. 
 
Veckans dryck
Just denna veckan har det bara varit massa öl, eftersom jag äntligen har semester. 
 
Veckans sett
Just denna veckan har jag semester och då har jag sett en massa filmer och såg Top Gun igår för första gången och skit vad fan har jag missat. Den är ju så himla bra ju, kommer en recension imorgon om vad jag tyckte om filmen. 
 
Veckans kommande mål
Jag ska skriva ett längre inlägg om det men jag tänker att istället för att skriva om veckans planer. så ska jag radda upp veckans mål. Det första utav dom är att fylla livet med personer som ger mig energi. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?