VECKANS LISTA
Publicerat den

Vackans bästa
Det måste vara midsommar och det var verkligen super mysigt. 
 
Veckans sämsta
Det sämsta denna veckan måste vara min ångest. 
 
Veckans bästa måltid
Grillat som jag och syrran åt på midsommar, det var så gott. 
 
Veckans funderingar
Att min ångest äntligen börjar släppa för varje dag och det är så skönt att det äntligen börjar bli bättre. 
 
 
Veckans inköp
Igår så köpte jag äntligen Last Of Us Part 2 och började spela det lite och skit vad nice. 
 
Veckans dryck
Just denna veckan har det bara varit massa öl. 
 
Veckans sett
Just denna veckan blev det massa avsnitt av Chicago PD och även massa youtube klipp. 
 
Veckans kommande mål
Jag ska skriva ett längre inlägg om det men jag tänker att istället för att skriva om veckans planer. så ska jag ladda upp veckans mål. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?