TOPP 3 MÅL I JUNI
Publicerat den

Hej! Förlåt att denna månadens topp 3 mål är lite sen, men som ni vet så har jag inte mått så jätte bra senaste månaden. Jag kan inte fatta att det redan är juni månad. Är det alltså redan sommar? Tiden går så fort nu för tiden, men denna sommaren kommer bli min bästa har jag lovat mig själv. Jag har nu semester och ska verkligen njuta av min lediga tid. 
 
Innan vi går in på mina mål för Maj kör vi en liten recap på förra månadens:
1. Fortsätta fotografera - Jag hann inte fota mycket men denna månaden ska jag fortsätta fota en massa för det är verkligen terapi för mig. 
 
2. Fortsätta med viktväktarna - Jag har nu varit med i viktväktarna i över 5 månader och har gått ner över 16 kg och är så nöjd med mitt resultat, vill bara fortsätta. Jag mår så mycket bättre just nu och är så mycket piggare och inte alls lika trött längre. Jag har ca 15 kg kvar till min målvikt och ska inte ge upp hoppet. 
 
3. Gå på fler dejter - Jag träffade en kille förra månaden och det gick bra i början men han var inte bra för mig. Han var så osäker på sig själv och det behöver jag inte i mitt liv. Så ska gå på fler dejter och bara fortsätta att dejta tills jag hittar en bra kille, haha. 
 
 
TOPP 3 MÅL I JUNI
1. Möblera om i mitt rum - Senaste tiden har jag tänkt på att möblera om i mitt rum. Och jag stor-städade förra veckan. Och vill nu fokusera på att ändra upp lite i mitt rum. Jag vill även köpa lite mer förvaring och kanske även lite annat. 
 
2. Dejta mer - Jag har nu varit på 3-4 dejter och just nu dejtar jag en kille som är sjukt snäll. Vi får se vart det leder, men denna gången ska jag ta det lungt och inte stressa. 
 
3. Fortsätta fotografera & redigera - Senaste veckorna har jag varit sjukt deprimerad och inte varit ute och fotat. Jag har haft sjukt mycket ångest senaste månaden, varit hos läkaren och bara försökt ta en dag i taget. Men igår så var jag ute och fotade lite, ska idag redigera massa bilder. 
 
Vilka är era topp 3 mål?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?