ONSDAG 10 JUNI
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Jag mår faktiskt ganska bra. Jag startade min morgon med att vakna kl 7 idag och hittills har jag druckit kaffe och tittat klart på en film. Nämligen Top Gun och herrgud vad den är bra och jag är helt chockad av att jag inte har sett den tidigare. Men tänkte berätta om min tisdag för er. 
 
Igår så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att sätta igång ett nytt avsnitt av Chicago PD eftersom det har kommit en ny säsong på Viaplay. Sedan så gjorde jag kaffe och frukost, till frukost blev det yoghurt med granola, hallon och ett glas hallon/äpple juice och det var super gott. Sedan så åkte jag till min kompis och var med henne hela dagen. Vi solade, skrattade, lyssnade på musik och hade en mysig dag. Sedan så möte vi upp en till kompis och umgicks med henne någon timme och vi åkte även ner till stranden där jag tog en bild som ni ser ovan. Efter det så skulle jag hem. När jag kom hem så åt jag två ost mackor och sedan skulle jag sova. Men nu ska jag fortsätta dricka kaffe och börja titta på 3:e Rocky filmen. Vi hörs mer senare. Puss!  ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?