“I think God, in creating man, somewhat overestimated his ability.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra vecka. Min har varit sådär, jag har haft sjukt mycket ångest denna veckan. Jag hade semester förra veckan vilket var skönt, men jag hade en sjukt jobbig vecka eftersom jag hade sjukt mycket ångest. Det är så jobbigt när man har ångest men tänker börja fokusera på mig själv. Men tänkte berätta om min torsdag, fredag & lördag: 
 
Torsdag: I torsdags vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att fixa lite i mitt rum och bädda sängen. Sedan så gjorde jag en kopp kaffe och det var verkligen vad jag behövde. Sedan så skulle jag fixa ansiktet, så jag gjorde en peeling och körde en rengöring och det var så nice. Sedan så satte jag igång ett avsnitt av Chicago PD. Och sedan gjorde jag en god frukost, det blev äggmackor och en smoothie. Sedan så skulle jag göra mer kaffe eftersom jag var sjukt trött och sedan skulle jag vidare till jobbet. I torsdags så jobbade jag mellan 16-20 och hade sjukt mycket att göra på jobbet. Sedan när jag kom hem så fixade lite kvällsmiddag, det blev resten från jobbet. Biffstoganoff med ris vilket var sjukt gott! Sedan så spelade jag COD i någon timme och efter det skulle jag sova. Jag somnade lite efter midnatt i torsdags. 
 
Fredag: Igår så vaknade jag kl 9 och startade min morgon som jag gör varje morgon. Att koka lite kaffe, sedan så skulle jag duscha och börja förbereda mig inför festen som jag skulle till igår. Sedan så tog jag ett glas rosevin och det var så gott och det är de jag verkligen behövde. Sedan så skulle jag hitta vad jag skulle ha på mig och det blev ett par kostym byxor och en blommig blus. Sedan så kom min systers sambo och hämtade mig och hämtade min syster också som var på jobbet. Sedan så åkte vi hem till henne och började göra v oss och sedan så skulle vi vidare till festen. Jag behövde verkligen festa igår, efter allt jag har gått igenom denna våren så kändes det skönt att slappna av. Man kan säga att jag blev lite full men det var värt de för jag hade verkligen sjukt kul. Sedan så när jag skulle hem så kunde jag knappt gå så full jag var så min syster fick hjälpa mig. 
 
Lördag: Idag vaknade jag kl 9 även om jag kom hem kl 2 så sov jag bara i 6 timmar och hade bara lite huvudvärk. Men jag somnade om en stund till och vaknade runt 11 och sedan så vaknade både min syster och hennes sambo och han gjorde kaffe och vi kollade på en film och hade en mysig start på dagen. Sedan så åkte vi till affären och köpte lite gott och efter det så skulle jag hem. När jag kom hem så fixade jag lite här hemma och satte igång en kopp stor kaffe och startade mitt PlayStation och spelade lite Call Of Duty. Sedan så gjorde min mamma kvällsmat och nu så dricker jag ett glas rosévin och njuter av kvällen. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?