“You can't be happy unless you're unhappy sometimes.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra  och har haft en bra start på denna torsdag. Som ni kanske har märkt så har det varit ganska lungt här på bloggen ett par dagar, men har jobbat alla dessa dagarna, har varit sjukt trött och inte orkat göra mycket alls. Men tänkte blogga om min måndag, tisdag & onsdag: 
 
Måndag: I måndags så var jag ledig mmen log för det mesta i sängen hela dagen, eftersom jag hade extrem mensvärk. Men under dagen så hann jag dricka en del kaffe, äta en mysig frukost, samt titta på några filmer på Netflix. Vilket var sjukt mysigt, precis vad jag behövde. Har jobbat som ett djur och var värd en ledig dag. Jag umgicks lite med min familj och sedan så spelade jag COD någon timme också. Men sedan så tog jag en varm dusch, tvättade håret, både rengjorde och skrubbade ansiktet och la på en sheetmask. Sedan så skulle jag äntligen sova, somnade runt 23 den natten. 
 
Tisdag: I tisdags så jobbade jag eftermiddag, vilket är så skönt ibland. Men jag startade min dag med att ta sovmorgon, dricka kaffe, äta god frukost och fixa lite saker i mitt rum. Sedan så skulle jag vidare till jobbet och hade en del att göra på jobbet, vilket var skönt för tiden gick fortare då. Sedan efter det skulle jag umgås med min bästa vän och vi hade en mysig kväll. Vi åt mat, snackade skit, skrattade och hade en trevlig kväll. Sedan när jag kom hem så tog jag en varm dusch och det var så nice. Sedan så skulle jag sova, kl var strax efter 2 på natten när jag somnade. 
 
Onsdag: Igår så vaknade jag kl 9.30 och startade min morgon med att fixa mig till jobbet. Sedan så skulle jag jobba mellan 11-20 och hade en del att göra på jobbet. Det var en sjukt lång dag igår och skit vad jag var trött när jag kom hem. Men när jag kom hem så gjorde jag kvällsmiddag, duschade, satte på en sheetmask och snackade med en vän. Sedan skulle jag sova och jag somnade ganska sent dock. Kunde inte sova eftersom jag mådde sjukt illa och hade ont i magen. Men vaknade idag runt 10 och hittils har jag bara druckit kaffe, tvättat och nu äter jag frukost. Men nu ska jag fortsätta tvätta men skriver mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?