VECKANS LISTA
Publicerat den

Veckans bästa
Just förra veckan så var det inget bra som hände så kan inte direkt skriva något bra som hände. 
 
Veckans sämsta
Det sämsta denna veckan måste vara min ångest. 
 
Veckans bästa måltid
Förra veckan var jag så sugen på tryffelpasta och hittade ett så bra recept och skit vad gott det var. 
 
Veckans funderingar
Min ångest har varit extremt jobbig förra veckan. 
Veckans inköp
Förra veckan så köpte jag något knappt men idag så förbeställde jag Ghost Of Tsushima, är så taggad på det nya spelet. Hoppas det är lika bra som Sekiro. 
 
Veckans dryck
Just denna veckan har det bara varit massa kaffe. 
 
Veckans sett
Just denna veckan blev det massa avsnitt av Chicago PD men sedan så har jag även kollat på massa filmer på Netflix. 
 
Veckans kommande mål
Jag ska försöka börja blogga mer, ett inlägg om dagen ska jag börja med. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?