MIN HELG
Publicerat den

Det här inlägget kommer upp ovanligt idag, jag har inte bloggat något på hela 2 veckor. Jobbat sjukt mycket senaste veckorna och har inte direkt haft tid att blogga. Men efter ovädret inatt hade jag svårt att somna om och sov väldigt oroligt. Jag har alltid tyckt att det är mysigt med lite regn och åska som mullrar i bakgrunden men inatt var på en helt ny nivå. Det har varit helg och jag tänkte att vi kan ta och kika på vad jag haft för mig!
 
 
Torsdag: Då börjar jag med torsdagen, startade dagen med att göra en kopp stor kaffe och dricka mina dagliga vitaminer. Jag började kl 16 i torsdags så det var rätt skönt, jag planerade in lite saker till helgen.  Sedan så gjorde jag en sjukt god frukost, det blev mackor med mörkt bröd, färskost, skinka och en äggröra till de också. Sedan så snackade jag med min kompis och efter det skulle jag till jobbet. Jag hade sjukt mycket att göra i torsdags och sedan så skulle jag ut med mina bästa vänner och vi var ute i några timmar och hade det fett kul. Sedan när jag kom hem så tog jag en dusch och skulle sova. 
 
Fredag: I fredags så jobbade jag mellan 11-21 men innan jobbet så skulle jag fixa mig. Men sedan när jag kom till jobbet så hade vi folk hela tiden vilket var fett kul, jag drack även ett par koppar kaffe under dagen och det var en stressig dag på jobbet också. Men sedan så skulle jag hem till syrran och det var fett mysigt att bara umgås med henne. Jag tog en kall öl, åt lite chips och sedan skulle jag dusha och tvättade håret. Sedan så skulle vi sova, men somnade rätt sent. Men hade en sjukt bra fredag, den bästa på länge. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 8.30 och skulle göra v mig och dra till viktväktarna och väga mig första gången sedan februari. Och jag har totalt gått ner 20 kg och fan vad nice det är. Sedan efter VV så åkte mamma och jag hem och gjorde en god frukost. Och hade en mysig morgon och sedan så skulle vi till Väla och boka tid för en ny synundersökning eftersom jag ska köpa nya glasögon. Sedan så skulle jag även köpa lite underkläder och efter det skulle jag till jobbet. Och i lördags så hade jag sjukt mycket att göra på jobbet. Det var en sjukt stressig dag i lördags, det var även min jobbdag 14. Och sedan på kvällen skulle jag hem till syrran igen och köpte med mig lite chips och godis. Sedan så skulle jag sova eftersom jag var sjukt trött. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att lyssna på ett nytt podavsnitt av P3 dokumentär innan jag skulle göra v mig för jobb. Och idag jobbade jag mellan 12-20 och hade sjukt mycket att göra under hela dagen. Det var en sjukt stressig dag på jobbet och detta var min jobbdag 15 och det börjar kännas i kroppen måste jag säga. Under dagen så var min enda räddning kaffe, redbull. Sedan så hämtade min mamma mig och när jag kom hem så åt jag kvällsmat. Det blev rotmos och kött och alkoholfri öl och det var så gott och efter det skulle jag kolla på första racet i F1 och det var så nice och sedan så skulle jag duscha och efter det skulle jag sova eftersom jag var så trött. Men idag vaknade jag kl 10 och startade min morgon med att bädda sängen, göra kaffe och nu äter jag frukost. Men vi hörs mer senare eftersom jag ska jobba senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?