“Be the reason someone smiles. Be the reason someone feels loved and believes in the goodness in people.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en trevlig helg. Jag har jobbat hela helgen, så har spendert mesta delen av helgen på jobbet.  Så det har varit dålig uppdatering här på bloggen eftersom jag jobbar sjukt mycket. Men senaste veckan har det varit sjukt mycket ångest, har känt mig så ensam senaste veckan. Men tänkte berätta om min fredag, lördag, söndag & måndag: 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag hos min kompis och tog en varm dusch och sedan skulle jag jag göra v mig och sedan skulle jag till jobbet. Jag jobbade mellan 11-20 och hade en rätt intensiv dag på jobbet i fredags. Hade sjukt mycket att göra och sedan när jag kom hem så skulle jag spela ett nytt samuraj spel, Ghost of Tsushima. Skit så nice spel det är, spelade ett par timmar. Sedan så snackade jag med en vän och efter det skulle jag sova. 
 
Lördag: I lördags vaknade jag kl 8.45 och gjorde vid mig. Sedan skulle jag äta frukost med min mamma och hennes sambo. Det blev en jätte mysig frukost på Plaza i stan och det var så mysigt. Eftersom min mamma och hennes sambo ska på en roadtrip i 8 dagar. Precis vad jag behövde denna dag innan jag skulle jobba i 8 timmar. Men mötte upp min syster och hennes kille för att jag skulle låna hennes elsparkcykel i en vecka. Eftersom hon och hennes kille ska också på en roadtrip. Men sedan så åkte jag med hennes elsparkcykel till jobbet och det var så nice. Men sedan skulle jag jobba och den dagen var så sjukt jobbig eftersom jag hade extrem ångest, min chef fick lugna ner mig lite. Det var en sjukt jobbig dag, eftersom jag får mer och mer ångest för varje dag. Sedan efter jobbet så när jag kom hem så satte jag igång en feelgood film som jag alltid brukar titta på när jag har ångest det är nämligen The Hobbit. Men efter det så skulle jag försöka sova. 
 
Söndag: I söndags så vaknade jag runt 9 och hade sovit i ca 3 timmar den natten. Så jag tog en kall dusch för att lugna ner mig eftersom jag vaknade med världens ångest. Sedan efter det rengorde jag ansiktet och satte på en sheetmask och efter det så skulle jag göra v mig och efter det skulle jag till jobbet. I söndags så var det sjukt mycket att göra på jobbet, det var skönt på ett sett eftersom då kunde jag fokusera på jobbet och inte min ångest. Sedan efter jobbet så åkte jag hem och fixade lite här hemma och gjorde mig själv en god kvällsmiddag. Sedan så spelade jag lite Call of Duty och efter det skulle jag sova. 
 
Måndag: Igår så vaknade jag kl 10 och sov lite fler timmar den natten, hela 6 timmar. Det var så skönt att sova ut, precis vad jag behövde. Jag jobbade från 16 igår och det var skönt att kunna vila lite. Men jag startade min måndag med att fixa lite här hemma och det är så skönt ibland. Jag spelade sedan lite av Ghost of Tsushima och måste säga att jag tycker inte alls om spelet. Men sedan så tog jag elsparkcykeln och åkte ner till stan och det är så skönt. Sedan skulle jag till jobbet och i måndags så hade jag en del att göra så det var en stressig eftermiddag. Sedan åkte jag hem och efter det skulle jag fixa lite här hemma, jag tog en kall dusch och snackade med en kompis. Sedan så skulle jag sova. Idag vaknade jag kl 8 och startade min morgon med en kopp kaffe. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?