“Your opinion meant more than my own and that's not how it should be.”
Publicerat den

 
Hej på er finisar, hoppas ni alla mår bra. Jag har inte bloggat sedan fredag och har verkligen inte mått bra. Det har verkligen varit extremt dött här på bloggen och ber verkligen om ursäkt för det, jag behövde verkligen en paus i några dagar. Men nu ska jag berätta om min lördag, söndag & måndag: 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att duscha och packa det jag skulle ha med mig till min syster eftersom jag skulle bo i hennes lägenhet över helgen. Sedan skulle jag vidare till VV och väga mig första gången på över 3 månader. Det kändes så bra att börja med Viktväktarna igen och detta behöver jag verkligen fortsätta med. Men sedan så åkte jag till affären för att köpa lite mellanmål så jag klarar dagen. Sedan så åkte jag till jobbet, jag hade en del att göra i lördags. Tiden gick fort så det var skönt. Men när jag slutade så åkte jag till min systers lägenhet. Jag satte igång säsong 3 av Wtfock (Skam Belgien) och fan vad jag älskar den säsongen, Robbe och Sander är så söta tillsammans. Påminner mycket om Isak & Even, det är mina favoriter efter Evak. Men såg ett par avsnitt av serien och sedan skulle jag sova. Jag somnade runt midnatt så tidigare än vanligt. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 9 och startade jag min morgon med att ta en dusch och fixa mig inför jobbet. Jag provade mina nya hudvårdsprodukter som jag fick i julklapp av min syster och hennes sambo och jag är så nöjd med produkterna. Jag jobbade hela dagen i söndags med och hade en del att göra på jobbet faktiskt. Men igår mådde jag ganska dåligt eftersom jag hade en sjukt jobbig pms och ville typ bara lägga mig och sova. Men sedan när jag kom hem så satte jag igång ett varmt bad och tände en massa ljus och bara hade en trevlig spakväll. Jag satte igång ett avsnitt av Wtfock (Skam Belgien) och jag älskar den sista säsongen. Är så kär i Robbe och Sander och deras förhållande. Men jag somnade sjukt sent igår, men sov sjukt bra dock. 
 
Måndag: Idag vaknade jag kl 11 och startade min morgon med fixa min hudvårdsrutin och att städa i min systers lägenhet. Jag gjorde även en god lunch till min syster och hennes sambo. Det blev köttfärsås (vego) med spagetti. Sedan så gjorde jag kaffe och satte igång ett nytt avsnitt av Stjärnorna på slottet. Och detta avsnittet jag kollade på handlar om en av mina favorit svenska skådespelare, Dragomir Mesić. Han är verkligen så sjukt bra i de flesta filmerna. Men han är verkligen favoriten i serien Alex som finns på Viaplay. Har ni inte sett filmen så måste ni göra det. Men sedan när jag såg klart avsnittet så kom min syster hem från sin helg i Oslo. Vi satte igång en film med Liam Nessos och kollade klart och efter det skulle jag äntligen hem. Men nu har jag varit hemma i ca 2 timmar och hittills har jag spelat COD, kollat klart på sista avsnittet av Wtfock och bara chillat. Men ska faktiskt lägga mig snart, så vi hörs imorgon. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?