Torsdagslistan
Publicerat den

Då var det torsdag, vaknade kl 7 idag och startade min morgon med att börja tvätta och nu sitter jag i soffan och dricker kaffe. Men dagens inlägg kommer handla om en lista denna mörka torsdag, men det är min sista jobbdag idag för imorgon åker jag till Bosnien. Jag är så taggad på att åka på en mini-semester med syrran och hennes kille. Ska se till att fota en massa och bara ha det nice. Men nu ska jag skriva klart detta inlägget. 
 
 
Vad har du gjort idag?
Idag vaknade jag kl 7 och startade min morgon med att sätta igång första tvätten. Sedan så bäddade jag sängen, tvättade mitt ansikte och gjorde en kopp kaffe. Men nu så sitter jag i soffan och kollar på vänner. Men planen idag är att fixa klart tvätten, packa klart och sedan dra till jobbet och ikväll efter jobbet ska jag sova hos min syster. 
 
Veckans bästa?
Att idag är det äntligen dags för min sista jobbdag denna veckan och jag är så taggad på att åka till Bosnien. Det ska bli så skönt att åka ifrån Sverige, behöver komma bort lite. Så en weekend i Banja Luka är perfekt. 
 
Veckans sämsta?
Att jag har ine riktigt varit själv denna veckan eftersom jag har pms och är bara tröttare och tröttare för varje dag. Men jag ska ju få mens om ett par dagar vilket inte är så skönt men jag hoppas verkligen inte jag har så ont i magen denna gången. 
 
Just nu?
Just nu så packar jag väskan till min lilla semester till Bosnien och är snart färdig. Och skriver detta inlägg och funderar över om jag har glömt något. Men det har jag inte gjort. Men dock måste jag beställa hem lite mer hudvårdsprodukter när jag kommer hem från min semester eftersom det jag har börjar ta slut. 
 
Måndagens planer?
Denna månaden har jag inte något mer planerat än att åka på semester vilket jag gör imorgon men sedan så ska jag bara fortsätta med viktväktarna och jag kommer verkligen fortsätta bra denna gången. Jag har ju börjat gå ner i vikt lite men det kommer lösa sig, allt kommer bli bra. Mina planer är bara fortsätta med min viktnedgång och eventuellt börja träna. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?