MINA DAGAR I BOSNIEN.
Publicerat den

(null)
 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Nu är jag äntligen tillbaka igen, har varit på en liten semester i Bosnien. Jag var i Bosnien mellan 17/1-22/1 och det har varit så skönt att komma bort lite, jag behövde denna semestern. Men jag tog inte med min dator så det är därför det har varit ganska dött här. Men nu är jag tillbaka. Men tänkte berätta om min fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag & onsdag. Blir ett inlägg om mina dagar i Bosnie helt enkelt: 
 
Fredag: I fredag så vaknade jag kl 6 och startade morgonen med att duscha, fixa mig, lägga på lite tjockare kräm för ansiktet. Sedan så gjorde min syster frukost och hon gjorde knäckemackor med en sjukt god smoothie. Sedan åkte vi till flygplatsen. Och när vi skulle checka in så säger de att min systers pass går ut så vi var tvungna att fixa ett tillfälligt pass som var sjukt dyrt. Sedan så drack vi kaffe och snackade en del och sedan så skulle vi borda på flyget och när vi var nära Bosnien så kunde vi inte landa för att det var för molnigt. Vi landade i Belgrad istället och vi väntade 1-2 timmar på bussen som skulle ta oss till Tuzla som tog 6 timmar och sedan så väntade en chaufför på oss som skulle ta oss till Banja Luka. Men vi var tvungna att stanna och äta på ett ställe och där köpte vi varsin burek. Sedan vid midnatt kom vi hem och jag var så trött så somnade ganska direkt. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 11 och var verkligen utvilad. Min syster och hennes kille skulle gå på massage och jag skulle vara hemma med mormor och drack kaffe och väntade på att dra till stan för att luncha på ett mysigt ställe. Jag drack cappuccino och sedan så beställde jag en sjukt god kycklingsoppa. Sedan så kom min syster och hennes kille efter massagen och vi bara snackade och det var ganska mysigt. Efter det så skulle vi till ett stort köpcenter för att gå på bio. Vi såg Jumanji: The Next Level och den var sjukt bra tyckte jag och även extremt rolig, det kommer en recension om filmen under dagarna. Sedan så tog vi taxin hem och gick till affären och köpte lite snacks till kvällen och även öl och det var så gott. Sedan så skulle jag sova. 
 
Söndag: I sönags så vaknade jag kl 10 och startade min mogon med att ta en dusch och fixa mitt asnikte lite och sedan så drack jag mitt kaffe. Jag måste säga att jag föredrar svenskt kaffe mycket mer, så mycket godare. Men sedan så gick vi ner mot stan för att äka stans bästa burek och det är så gott med burek. Vi hade en mysig frukost och efter det så promenerade vi till Delta (ett stort köpcenter) och jag handlade lite på Lush sedan så fikade vi också. Men  planen var att vi skulle se 1917 men den började för sent så vi åkte ner till stan istället och gick på bio där istället men bion är inte lika fin där. Vi åt dock ćevapi innan filmen och det var så gott. Vi såg filmen och den var så sjukt bra asså, det kommer en revision under dagarna. Sedan såkte vi hem och kollade på en serie, en turkisk serie och jag är helt fast. Men sedan så skulle jag sova, för jag var så sjukt trött. 
 
Måndag: I måndags så vaknade jag kl 10 och jag skulle göra mig redo för att åka till en hudterapeut för att vi hade tog för en ansiktsbehandling och bryn och jag var så nöjd med mitt reslutat och mina bryn ser normala ut nu. Min syster gjorde också en behandling och vi var där i ca 2 timmar och efter det skulle vi luncha på ett msyigt ställe. Jag beställde en fläskfile pasta med en svampsås och det var så gott medans min syster beställde en pizza. Efter att vi åt så gick vi till en affären och köpte lite hudvårdsprodukter och det är så sjukt billigt men det. Sedan så åkte vi hem och bara vilade resten av kvällen och kollade på den turkiska serien. Jag ville egentligen ut på kvällen men pallade inte. Så vi somnade kl 22 i måndags för att jag hade tid hos frisören på tisdag. 
 
Tisdag: Igår så vaknade jag kl 10 och skit vad jag var trött, men ändå så sov jag i 12 timmar. Men vi stressade till frisören men jag bara klippte håret och färgade håret mörkt för att få bort allt det blonda. Och jag blev så nöjd med resultatet och min syster gjorde det blont igen och hennes blev sjukt fint. Sedan så hade vi lite tjafs för att vi inte var sugna på samma restaurang men vi bestämde ett ställe sen och vi åt mat. Jag drack cappuccino och åt en sjukt god hamburgare och drack en öl till det. Vi skulle sen på bio och vi såg Bad Boys For Life och den var så bra. Och efter det skulle vi hem och hade en mysig sista kväll där men sedan så skulle vi försöka sova lite men vi såg en timme max.

Onsdag: Men idag så vaknade vi kl 01 och packa det sista och efter det så skulle vi ta taxin till flygplatsen och skit vilken jävla resedag vi hade. Vi skulle lyft 7:15 men flyget var nästan 3 timmar sent och hade brotten eftersom jag skulle till jobbet. Jag var så sjukt irriterad eftersom personalen på flygplatsen inte sa så mycket. Men jag kom till jobbet 2,5 timme för sent. Men jag jobbade idag 13.30-20.00 och hade det gick bra idag på jobbet. Ska bli så skönt att komma tillbaka till rutinerna. Men hade en del att göra på jobbet men sedan när jag kom hem så duschade jag och kollade på första Bad Boys filmen och nu ska jag faktiskt lägga mig eftersom jag är så sjukt trött. Vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️

BeskrivningJumanji: The Next Level 








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?