Mina mål för 2020
Publicerat den

 
I slutet av varje år så brukar jag sätta upp några mål för kommande året, för att sen kunna gå igenom dom och förhoppningvis nå dom! Det är allt från praktiska grejer, till saker jag själv behöver jobba på. Här nedan hittar ni mina kommande mål för 2020: 
 
Ta körkort 
Mitt första mål är faktiskt att ta körkort. Jag har haft detta målet sedan flera år tillbaka men nästa år ska jag faktiskt ta mitt körkort. Jag har verkligen bestämt mig nu, ska ta mitt körkort 2020. 
 
Bli hälsosam 
Igår började jag med VV igen och är så taggad denna gången. När jag väl är med så brukar det gå sjukt bra. Förra gången jag var med så gick jag ner 30 kg på 6 månader och nu har jag jag bara 30 kg kvar till min målvikt. 
 
Lyssna på mig själv och göra saker för min egen skull.
Jag kan erkänna att jag är en riktig people-pleaser och ställer ofta upp på saker för andras skull. Tar på mig andras ansvar och lägger mina egna behov åt sidan. Det är verkligen något jag måste bli bättre på. Tänka ut vad jag själv mår bra av och behöver. 
 
Jobba på mitt self-love. 
En punkt som jag la till lite spontant men ändå känns väldigt viktig för mig. Jag har haft väldigt bra självförtroende men känner väl att min självkänsla inte direkt är något att hänga i granen. Jag måste bli bättre på att inse att jag duger som jag är, och inte ska ändra på mig. 
 
Spara pengar
Just nu så håller jag spara pengar till en lägenhet men målet detta året är att spara ännu mer. Det är så lätt att lägga upp en budget och spara in på några extra hundringar/tusenlappar varje månad om man bara tänker igenom sina köp lite extra. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?