"I forgot it’s not possible to lose someone. All people are alone anyway."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Nu har det varit lungt här på bloggen men jag har jobbat hela helgen och det har varit väldigt intensivt alla dagarna och inte haft tid att blogga alls. Men jag har även haft sjukt ont i magen och haft tid för mig själv alls. Men det är så skönt att jag är ledig idag men idag har jag inte mycket planerat än att städa här hemma. Men jag tänkte berätta om min torsdag, fredag, lördag & söndag: 
 
Torsdag: I torsdags så vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att bädda min säng, dricka kaffe och göra frukost till mig själv. Till frukost blev det äggmackor, skinka, gurka och lite kaviar. Sedan så spelade jag en del COD och satte igång ett par avsnitt av Friends, jag jobbade eftermiddag i torsdags och det var faktiskt ganska skönt. Men sedan så gjorde jag även sjukt god lunch, det blev några matlådor. Men sedan skulle jag vidare till jobbet och hade inte så mycket att göra på jobbet eftersom det var årets fattigaste dag. Man fattade verkligen att folk inte har pengar dagen innan lönen. Men sedan när jag kom hem så satte jag igång en bra film på netflix. Men sedan så skulle jag duscha och efter det skulle jag sova, somnade runt midnatt. 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att kolla lite på instagram. Sedan så skulle jag förberda mig för jobbet och i fredags så jobbade jag hela dagen. Men innan jag skulle till jobbet så fixade jag mig, gjorde min dagliga hudvårdsrutin och gjorde en god smoothie till mig själv. Det var min frukost, jag brukar äta min frukost på jobbet för att jag inte ska vara så hungrig. Men jag jobbade hela dagen och hade sjukt mycket att göra eftersom det var löning. Men sedan när jag kom så satte jag igång serien I am A Killer som ni kan se på netflix och den var så bra. Jag gjorde en kopp te och kollade på 2 avsnitt och under tiden så tog jag bort alla jul-grjer från mitt rum. Efter det skulle jag duscha och tvätta håret och sedan så skulle jag sova. Jag somnade runt 23.30 och sov sjukt bra den natten. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 8.15 och gjorde en god smoothie som jag skulle ha med mig till jobbet. Men innan jobbet så skulle jag till ViktVäktarna för att väga mig och jag hade gått ner 0,4 kg. Jag tycker ändå det är bra eftersom jag har varit i Bosnien och ätit ganska ohälsosam mat. Men efter vägningen skulle jag till jobbet och fixa lite och samtidigt äta lite frukost. Till frukost blev det en sjukt god jordgubbs-smoothie. Sedan så fortsatte jag att jobba. Jag hade sjukt mycket att göra på jobbet i lördags, men sedan när jag kom hem så somnade jag ganska tidigt. Jag sov hela 12 timmar i lördags, vilket är ganska sjukt. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 10.30 och startade morgonen med att ta en kall dusch för att vakna upp. Jag gjorde sen en sjukt god smoothie som jag skulle äta som frukost. Jag åkte sedan till jobbet och hade sjukt mycket att göra igår på jobbet. Jag hann inte ta lunch men sedan när jag skulle hem så köpte jag med mig lite dricka. Sedan när jag kom hem så tittade jag på I am a killer och är just nu på avsnitt 4 och älskar avsnitten jag har sett hittills. Men sedan så skulle jag sova, jag somnade runt 23 och vaknade idag kl 9 och startade min morgon med att bädda sängen, kaffe och frukost. Idag är jag ledig och hittills har jag bara chillat. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?