“Hate doesn’t come from religion, it comes from fear.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra onsdag. Jag har faktiskt haft en rätt bra start på veckan. Det känns bättre nu än vad det gjorde förra veckan och jag börjar äntligen må bra igen. Men jag tänkte berätta om min tisdag och onsdag: 
 
Tisdag: Igår vaknade jag kl 10 och startade min morgon med att bädda min säng, duscha och göra v mig. Sedan gjorde jag mig själv en kopp kaffe. Jag satte igång ett par avsnitt av Vänner och drack mitt morgonkaffe ocg efter det skulle jag fixa lite frukost och min frukost igår beståd av två ägg-mackor med kaviar och det var så gott. Men sedan så kollade jag klart på säsong 1 av Druck (Skam Tyskland). Just nu är jag inne i en period där jag bara tittar på Skam Remakes. Sedan gjorde jag en god lunch och då gjorde jag matlådor. Det blev vegetarisk köttfärssås med fullkornspasta och det var så gott. Men sedan så skulle jag vidare till jobbet och jag hade en del att göra på jobbet. När jag kom hem så satte jag igång COD och spelade i någon timme. Men sedan så satte jag igång Druck och älskar verkligen andra säsongen. Men sedan skulle jag sova, jag somnade sjukt sent dock. 
 
Onsdag: Idag så vaknade jag kl 10 och startade min morgon med att stressa. Jag har verkligen vaknat väldigt sent senaste månaden, jag lägger mig sjukt sent och vaknar sjukt sent. Men när jag vaknade så gjorde jag v mig och gjorde en snabb frukost. Jag gjorde en smoothie med yoghurt, banan, mango, hallon och jordnötssmör. Sedan skulle jag till jobbet och jag hade mycket att göra idag på jobbet. Tiden gick ganska fort på jobbet så det var fett skönt. Jag kom hem för ca 2 timmar sedan. Hittills har jag bara spelat, tittat på Druck och chillat. Nu ska jag duscha, ha lite egentid. Vi hörs imorgon. Då kommer det upp ett inlägg om serien The Witcher. Vi hörs. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?