“Happiness is not something ready made. It comes from your own actions.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra, jag mår bra. Hoppas ni alla har haft en bra start på det nya året, jag hade en sjukt bra nyår. Men jag har inte varit aktiv här på bloggen något under ett par dagar. Men har inte könt mig motiverad eller inspirerad till något alls. Men jag ska berätta om min tisdag, onsdag, torsdag och fredag: 

Tisdag: På nyårsafton startade jag min morgon med att ta en lång sovmorgon. Och efter det så drack jag kaffe, åt frukost och åkte sedan till systemet för att köpa sprit till kvällen. Sedan när jag kom hem så satte jag igång ett avsnitt av serien The Witcher. Och efter det så skulle jag duscha och göra mig redo för kvällen. Jag tvättade håret, sminkade mig och helt enkelt gjorde v mig. Sedan åkte jag till min syster och tog en drick och väntade på att hon och hennes sambo skulle bli klara och vi skulle hem till hans föräldrar. Åt både förrätt, huvudrätt och efterrätt och drack massa vin. Sedan skulle vi vidare till en hemmafest och skit så mycket jag drack den dagen och hade det dock sjukt kul och var verkligen ett perfekt avslut på 2019. 

Onsdag: I onsdags så vaknade jag kl 11 och var så bakfull. Mådde verkligen sjukt dåligt. Det ända jag gjorde i onsdags var att drack kaffe, kollade på serier och log i soffan. Det var så skönt att bara ligga i soffan och glå på massa serier och filmer. Men jag hann dricka kaffe, åt en god kycklingsallad och åt en god efterrätt. Men i onsdags så började jag med Viktväktarna och det käns ganska bra. Men sedan skulle jag hem och titta på en ny remake av Skam. Nämligen Wtfock (Skam Belgien) och älskade första säsongen. Sedan så gjorde jag inte så mycket mer än att jag kollade på lite mer tv och efter det så skulle jag sova. 

Torsdag: I torsdags så vaknade jag kl 9.30 och startade min morgon med att göra mig själv och en stor kopp kaffe. Jag började jobba eftermiddag och under tiden så spelade jag lite COD, kollade på sista avsnittet av The Witcher och skit så bra den serien var. Men sedan skulle jag till jobbet och hade något hela tiden att göra. Vilket var skönt att starta första dagen på det nya året på. Men sedan när jag kom hem så startade jag COD. Och spelade resten av kvällen. Jag somnade ganska sent igår. 

Fredag: Idag så vaknade jag ganska sent, jag vaknade kl 10. Sedan skulle jag duscha, fixa mig för jobbet och när jag kom till jobbet hade jag en del att göra. Jag jobbade i hela 8 timmar idag. Jag hade en del att göra på jobbet, så dagen gick ganska fort. Men sedan så skulle jag äntligen hem och det var så skönt. När jag kom hem så fixade jag lite saker i mitt rum. Sedan så satte jag igång säsong 2 av Wtfock och shit vad bra denna serie är asså. Det kommer ett par inlägg i dagarna. Jag måste sammanfatta både The Witcher & You. Men nu ska jag fortsätta titta på Wtfock, så hörs vi mer senare. Puss! ♥️














NAMN
 

MAIL


URL





Spara?