"Fear spreads, but fortunately, love does too."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och haft en fin vecka. Jag har valt att ta en längre paus från bloggen och valt att fokusera på mig själv. Men nu är jag äntligen tillbaka och kommer inte skriva om min vecka utan bara om min helg. Men tänkte berätta om min fredag, lördag och söndag för er:
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 10 och tog en varm dusch för att vakna upp lite. Men sedan så skulle jag till jobbet och skit vad mycket jag hade att göra i fredags på jobbet. Men i fredags när jag kom till jobbet och drack en kopp kaffe och drack en sjukt god smoothie som jag gjorde på yoghurt, banan, hallon, jordgubbar, jordnötssmör & mango. Men sedan så jobbade jag och jag var på jobbet mellan 12-20.30 och när jag kom hem så var jag så sjukt trött men när jag kom hem så satte jag igång säsong 2 av I am A Killer. Sedan så skulle jag sova, somnade runt midnatt i fredags. 
 
Lördag: Igår så vaknade jag kl 8.30 och jag tog en lång dusch och gjorde kaffe som jag skulle ta med mig till VV och när vi åkte dit så skulle jag väga mig och jag gick ner 1.5 kg även fast jag har haft en sådär vecka. Sedan åkte jag hem till min syster och käkade en sjukt mysig frukost. Men sedan skulle jag vidare till jobbet och hade en del att göra. Men sedan så skulle jag hem och titta på mello och älskade låtarna som gick vidare. Men sedan så somnade jag eftersom jag var extremt trött. 

Söndag: Idag vaknade jag kl 9.30 och jag duschade och fixade min hudvårdsrutin. Efter det så skulle jag vidare till jobbet och herregud vad mycket jag hade att göra idag. Jag var på jobbet i hela 11 timmar. Det var så extremt stressigt och jag hann äta så mycket idag. Men eftersom jag är ViktVäktare så blir det lite lättare. Men jag kom hem för ca 2 timmar sedan och just nu så spelar jag lite COD. Har precis tvättat håret, lagt på en ansiktsmask och tänkte snart sova. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?