3 SAKER SOM GJORT MIG GLAD DEN FÖRRA VECKAN
Publicerat den

 
1. Viktväktarna 
Jag har nu gått på viktväktarna i snart 2 veckor och är så himla nöjd, har nästan gått ner 5 kg sedan 28/12 och det känns så rätt. Jag har bytt ut allt jag åt innan och äter bättre mat nu och planerar allt jag äter. Jag startar min morgon alltid med en näringsrik frukost och jag väger allt jag äter och det går bara bättre för varje dag. 
 
2. Bokade min flygbiljett 
I början av förra veckan så bokade jag min flygbiljett till Bosnien. Jag åker på fredag och är så taggad på en mini-semester och det är ännu mysigare att åka med min syster. Jag kommer äta god mat (ska ändå skriva in allt jag äter), gå på bio, umgås med min familj, dricka massa kaffe och bara ha det mysigt. 
 
3. Lagat mer mat
I veckan har jag gjort mer mat, jag lagade 2 rätter i veckan. Jag hade matlådor varje dag och det var så mycket lättare på jobbet och är så skönt att planera allt jag äter. Igår så gjorde jag en thailänsk kyckling med ris och det var så gått. Ikväll ska jag göra matlådor för onsdag och torsdag, kommer bli något med kyckling. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?