“You can cut all the flowers but you cannot keep spring from coming.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra vecka hittills. Jag startade min måndag med att vara ledig vilket var jätte skönt. Men sedan så har ja bara jobbt resten av dagarna. Men jag har inte bloggat mycket dessa dagarna, har haft ont i magen också. Men tänkte berätta pm min måndag, tisdag & onsdag: 
 
Måndags: I måndags så vaknade jag kl 9.30 och startade jag min måndag med en stor kopp kaffe. Jag startar alltid min dag med kaffe, så gott! Sedan så skulle jag göra lite frukost. Till frukost blev det äggröra med en god sallad till. Sedan så skulle jag börja fixa med tvätten, jag tvättade i måndags. Sedan så kollade jag på massa avsnitt av vänner, snackade med en vän och bara hade en mysig ledig dag. Sedan skulle jag hem till syrran och äta kvällsmiddag. Vi åt mat, kollade på massa gamla Eurovision låtar och bara snackade allmänt. Sedan så skulle jag hem och då när jag kom hem så somnade jag ganska tidigt. Det var runt 22.30 jag somnade, för jag var sjukt trött. 

Tisdag: Igår så vaknade jag kl 8.30 och startade min morgon med att göra kaffe och frukost. I tisdags så blev det mackor och smoothie till frukost och det var gott! Sedan så städade jag rummet och tog en lång dusch och efter det så vilade jag. Fick min mens och det gjorde så ont i magen igår. Jag sov i 2 timmar och sedan skulle jag vidare till jobbet. Och i tisdags så hade jag det ganska lugnt och det var skönt, eftersom jag hade extremt ont i magen. Sedan så skulle jag äntligen hem och när jag kom hem så skulle jag tvätta håret. Efter det så somnade jag, det var verkligen en jobbig dag för mig. Ville bara att dagen skulle gå över. 

Onsdag: Idag så vaknade jag kl 8 och hade fortfarande ont i magen, jag har aldrig haft det såhär jobbigt med min mens. Men jag försökte att ha lite egentid med att lägga på en mask, fixa lite med min hudvård. Men sedan skulle jag till jobbet. Men innan det så gjorde jag en sjukt god smoothie. Och sedan när jag kom till jobbet så hade vi folk hela tiden. Men idag var det ändå en jobbig dag, fortfarande ont i magen. Men sedan när jag kom hem så fixade jag lite kvällsmiddag. Men nu ska jag spela lite COD och sova efter det. Men vi hörs senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?