Vegetariska favoriter
Publicerat den

 Mina favoriter när det kommer till vegetariska alternativ. Jag tycker helt ärligt dessa alternativ är lika goda, eller t.o.m. godare, än de köttbaserade. Jag är inte vegetarian, jag äter kött på restaurang. Här kommer tre av mina favoriter när det gäller vegetariska alternativ: 
 
 
Vegobullar
Vill du ha ett alternativ som smakar snarlikt vanlig köttbullar kan jag verkligen rekommendera dessa - de är otroligt goda sett till både smak & konsistens.
 
Sojabitar
Dessa vegobitar är perfekta att ha i exempelvis wraps eller grytor då de har lite mer tuggmotstånd. De är helt smaklösa, så kryddningen är otroligt viktig! De är perfekta att marinera.
 
Vegofärs
Den godaste vegofärsen jag har smakat. Denna till köttfärsås är så god. Jag gjorde en sjukt god vegofärs med spagetti förra veckan och det var så gott. Jag äter helt klart hellre denna än vanlig färs. Hur som, denna vegofärs är verkligen perfekt konsistensmässigt.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?