Veckans utmaning - Vecka 4
Publicerat den

Godmorgon på er mina fina, hoppas ni hade en bra start på veckan. Jag startade min morgon med att dricka kaffe och nu är det dags för vecka 3 för veckans utmaning och denna veckan kommer jag skriva om detta med att när man börjar gå ner i vikt att det inte är bara det blir förändringar på vågen utan också på hela kroppen. 
 
 
Veckans utmaning är att vara positiv - vecka 4. 
 
Jag har alltid varit negativ enda sedan jag var liten och senaste året har jag börjat vara mer positiv mot mig själv. Jag har varit mer positiv denna månaden och nu har jag fokuserat på att uppskatta hur jag ser det. Men jag har försökt vara positiv mer och mer nu när jag har gått ner i vikt. Jag är uppe i -7.2 kg. Men jag börjar känna mig positiv och gladare för varje dag. Jag är verkligen piggare och piggare för varje dag också. Men nu ska jag försöka vara positiv och fokusera på allt det glada i mitt liv. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?